Gå til innhold

Kiropraktor som prøver seg på meg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått til kiropraktor 5-6 ganger nå. Han er veldig flink og hjelper meg med en skade i nakken. Forige uke la han meg til på facebook.. Han er veldig opptatt av å spørre hva jeg skal i helgen, hva jeg driver med osv. Men tenker bare at noe må vi snakke om mens han behandler??

Uansett, i går da jeg var på behandling hos han, sier han at han har en dvd hjemme som handler om de plagene jeg har og om jeg vil komme å se den?

Er dette greit av han? Er jeg innbilsk eller hva er dette for noe?!

Anonymous poster hash: 4a451...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeeh! Tror ikke du er innbilsk i hvert fall. Hvorfor må du komme hjem til han å se dvd'en, hvorfor kan du ikke få låne den å se den hos deg selv?

Skrevet

Eeeeh! Tror ikke du er innbilsk i hvert fall. Hvorfor må du komme hjem til han å se dvd'en, hvorfor kan du ikke få låne den å se den hos deg selv?

Han ville gjerne forklare underveis i filmen sa han. Han sa han ville så gjerne ta seg litt ekstra tid til meg, siden behandlingen bare varer i 15-20 minutt.

Huff jeg vet ikke jeg 😔

Skrevet

Nei dette er veldig uprofesjonelt. Han kunne heller invitert deg med på date etter du er ferdig med all behandling. Bare at han legger deg til på facebook er feil. Finn deg en ny kiropraktor! Eller en manuellterapeut, de gjør samme jobben og er billigere om de har en avtale med det offentlige.

Jeg gikk til en manuellterapeut som godt kan spørre hva jeg skal ha til middag eller hva jeg skal i helga, men det er small talk. Men han er en skravlebøtte, han kunne legge ut om hans helgeplaner med kone og barn. "Vi skal til svigers og bla bla bla". Det er greit men man sier i fra om man vil ha det stille. Å bli invitert hjem er feil, han kunne heller tatt med filmen og lånt deg den, eller fortalt hvor du kunne kjøpt den.

Anonymous poster hash: d6146...0d4

Skrevet

Hehe, den var cheesy!! 😂 om du liker han og er interessert, kjør på. Om du absolutt ikke er på den kanalen så finner du deg en ny behandler!

Anonymous poster hash: 003ed...e04

Skrevet

Han ville gjerne forklare underveis i filmen sa han. Han sa han ville så gjerne ta seg litt ekstra tid til meg, siden behandlingen bare varer i 15-20 minutt.

Huff jeg vet ikke jeg Anonymous poster hash: 4a451...572

Ja særlig! Kanskje han har fått seg tv på soverommet så dere må se den der :P

Skrevet

Huff jeg vet ikke jeg Anonymous poster hash: 4a451...572

Ja særlig! Kanskje han har fått seg tv på soverommet så dere må se den der :PAnonymous poster hash: d6146...0d4
Altså jeg mente at han har baktanker, mente ikke at du tuller

Skrevet

Hadde skrevet tilbake:

"Dette begynner å bli særdeles uprofesjonelt, og jeg ser helst at du behandler meg som pasient og ikke noe mer framover!"

Anonymous poster hash: 591ba...843

Skrevet

Omg, jobber han i Lillestrøm?

Anonymous poster hash: 12a24...ff8

Skrevet

Jeg hadde meldt han til forbundet eller fylkeslegen eller hvem det nå er man skal melde til. Ekstremt uprofesjonelt! Man legger ikke til kunder på Facebook eller inviterer hjem. I tillegg hadde jeg skaffet meg en ny behandler. Han kommer nok til å sette deg opp til timer du ikke trenger fordi han vil treffe deg igjen.

Anonymous poster hash: 23533...a28

Gjest Julia1984
Skrevet

Hvis det er ubehagelig så finn D3g en ny behandler. Ikke gjør så mye mer ut av det.

Skrevet

Hehehe, jeg hadde nok tenkt at denne fyren var interessert i deg som noe mer enn en pasient :P Men det var vel ikke akkurat den beste tilnærmingen han kom med, føltes mer som om han ville ha deg til sengs enn ut på date. Kiropraktorversjonen av frimerkesamlingen, hehe.

En naprapat tok en noe mer direkte tone til meg en gang. Han stilte seg ved hodet mitt, hvilte testiklene sine på panna mi, strøk meg oppover armene fra albuene og inn til sidene av puppene mine og spurte, "Er du singel, da?". Da jeg så opp i ansiktet hans med forferdelse, fikk jeg et blunk tilbake. Hahahaha! Jeg var bra raskt ut av det kontoret, og ringte og meldte ham til ledelsen samme dag. Creepy!!!

Anonymous poster hash: 2142e...a21
Skrevet

Nå som jeg er gravid høres dette veldig sexy ut, men det er på grensen til uprofesjonelt.... En film burde han kunne vise på kontoret sitt, og jeg hadde stusset VELDIG om legen, tannlegen, kiropraktor eller liknende la meg til på facebook....!

Anonymous poster hash: 2c94e...3ad

Skrevet

Huff vært i noe slikt selv, meget uprofesjonelt. Har du flere timer der? Tenker om du gir det en sjans til og ser hva hans neste påfunn er.

Anonymous poster hash: 69230...689
Skrevet

Har en garantert interessert i et eller annet, men jeg må le av den klønete fremgangsmåten.. :P. Og han burde ha ventet til du var ferdig med behandlingen.

Skrevet

Dere som ler av dette, det er ikke noe å le av!

Hvis denne kiropraktoren er seriøst interessert i deg, Hi, da ville han ha avsluttet behandlingsforholdet med deg og vært ærlig med deg. Eventuelt ha behandlet deg ferdig og så i etterkant tatt kontakt.

Måten han gjør det på nå er svært (!) uprofesjonell!!!

Hvis han hadde vært profesjonell hadde han sagt at du kan komme på siste time en dag, så har han tid til å vise deg videoen rett etter behandlingen. Da hadde det vært greit. Måten han gjør det på nå er ikke greit! Han blander roller og det er ikke greit, han beveger seg på kant av loven.

Mulig at han ikke har noen baktanker med deg, men da er han i så fall svært uprofesjonell i sin tilnærming. Så uproff at han trenger en oppstrammer før han virkelig tråkker over!

Kan jeg spørre enten hvor i landet dette er eller ca hvor gammel han ca er? (Jeg angrer fremdeles på at jeg ikke meldte en tidligere kiropraktor etter lignende og verre adferd.)

Anonymous poster hash: bfe2a...fb2
Skrevet

Det er i sørnorge. Jeg har ikke sjekket alder men han er ganske ung. Veldig kjekk 😜

Synes hele greia er rar, men han virker så snill og god! Han har hjulpet meg masse på behandlingene. Ingenting snuskete da. Bare det der med å komme hjem til han da, det var jo bare merkelig.

Jeg har både mann og barn, så noe seksuelt forhold eller hva det skulle vært, er uansett uaktuelt.

Trådstarter

Skrevet

Det er i sørnorge. Jeg har ikke sjekket alder men han er ganske ung. Veldig kjekk

Synes hele greia er rar, men han virker så snill og god! Han har hjulpet meg masse på behandlingene. Ingenting snuskete da. Bare det der med å komme hjem til han da, det var jo bare merkelig.

Jeg har både mann og barn, så noe seksuelt forhold eller hva det skulle vært, er uansett uaktuelt.

Trådstarter

Men kunne du tenkt deg å gått tilbake til behandling hos han? Eller slutter du? Hva tenker du å gjøre videre?

Skrevet

Det er i sørnorge. Jeg har ikke sjekket alder men han er ganske ung. Veldig kjekk

Trådstarter

Men kunne du tenkt deg å gått tilbake til behandling hos han? Eller slutter du? Hva tenker du å gjøre videre?

Ja jeg kommer til å gå igjen neste uke. Har vært hos flere behandlere, både manuellterapaut, en fysioterapaut og en annen kiropraktor, og ingen har klart å få meg bedre. Nå er jeg nesten bra 😊

Så lenge han ikke gjør noe ulovlig, så gidder jeg ikke å gi beskjed om det til noen?

Skrevet

Huff vært i noe slikt selv, meget uprofesjonelt. Har du flere timer der? Tenker om du gir det en sjans til og ser hva hans neste påfunn er.

Ja det er nesten litt spennende hva jeg har i vente 😜 Ser for meg at neste gang han behandler meg, bruker han penisen til å massere nakken haha. Huff, neida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...