Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #51 Skrevet 27. februar 2015 Neppe. Taco er grusomt og salt. For ikke å snakke om MUK i karbonadedeigen/kjøttdeigen.Så ekkelt med nordmenn som attpåtil må lesse på med rømme og ost og minimalt med grønnsaker. Anonymous poster hash: 7e96c...4f1 Muk i karbonadedeig? Æh... Tror ikke det, gitt. Dessuten: Tørk av deg bedreviterholdningen og oppfør deg. Anonymous poster hash: 7016d...1de Ikke vær så slem Anonymous poster hash: 7e96c...4f1
Marriet Skrevet 27. februar 2015 #52 Skrevet 27. februar 2015 I kveld blir det hjemmelaget hamburgers på oss hvis jeg snart får ånden over meg. Hvis ikke blir det nøtter og cola zero
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #53 Skrevet 27. februar 2015 Skal lage pastasalat med fusili, krydret kyllingbryst, crispy bacon, vårløk, paprika, fetaost, sukkererter og en deilig karrisaus. Mmmm.Nam nam, høres veldig godt ut! Oppskrift på karrisausen? Anonymous poster hash: 6f4da...4de Jeg bruker en boks ekstra-lett rømme, kverner grov sort pepper i, litt salt, ferskpresset sitron, paprikapulver og en god del karripulver. Smaker meg frem til den rette smaken. Kan selvsagt bruke vanlig rømme og majones om man vil, men dette blir litt "sunnere". Foresten så steiker jeg baconet først, til det blir sprøtt, og så steiker jeg kyllingen i baconfettet. Smaker ekstra godt da. Anonymous poster hash: 5cb2b...1a1 Deilig! Takk Anonymous poster hash: 6f4da...4de
♠️SparEss♠️ Skrevet 27. februar 2015 #54 Skrevet 27. februar 2015 Prøver meg på noe fra fri fantasi. Ingen oppskrift, bare prøver på slump. Håper det blir bra. Strimlet kyllingfilet i marinade. Marinaden består av et beger matyoghurt, 5 store pressede hvitløksfedd, en stor slump men tandori masala-krydder, en dæsj knust chili, revet fersk ingefær og en grovhakket gul løk. Stekes i marinaden og tilsetter kokosmelk og matfløte. Krydrer til ønsket smak. Pleier å smuldre litt av en kyllingbuljongterning for å få god smak. Bruker ikke salt men myyyye pepper Serveres med ris og hvitløksbaguette.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #55 Skrevet 27. februar 2015 Hvit pizza med spekeskinke og parmesan. Anonymous poster hash: 89613...b90
BareMas Skrevet 27. februar 2015 #56 Skrevet 27. februar 2015 Vi skal ha salt og grusom taco, som de taperene vi er. Er de ekle ungene som velger tapermenyen i dag, Så har vi på masse ekkel rømme og revet ost ! Æææsj, ekle nordmenn, altså! Jeg er hjemme alene i kveld, så da blir det ikke ekkel taperkveld med for mye ost og rømme.. Skulle ønske jeg også fikk bære taper i kveld, istede må jeg spise en kjedelig bakt potet fylt med grønnsaker. Men tenker jeg skal lure på litt for mye av fæl, ekkel taperost.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #57 Skrevet 27. februar 2015 Deg ble ferske reker med dilldressing og loff, nam nam Anonymous poster hash: 12e24...f3a
Gjest Gul stjerne Skrevet 27. februar 2015 #58 Skrevet 27. februar 2015 Ingen spising, jeg drekker. Champagne akkurat nå. Om sulten gnager for mye før jeg kolapser blir det blåost og kjeks.
skinnfilla Skrevet 27. februar 2015 #59 Skrevet 27. februar 2015 Vi skal ha salt og grusom taco, som de taperene vi er. Er de ekle ungene som velger tapermenyen i dag, Så har vi på masse ekkel rømme og revet ost ! Æææsj, ekle nordmenn, altså! Jeg er hjemme alene i kveld, så da blir det ikke ekkel taperkveld med for mye ost og rømme.. Skulle ønske jeg også fikk bære taper i kveld, istede må jeg spise en kjedelig bakt potet fylt med grønnsaker. Men tenker jeg skal lure på litt for mye av fæl, ekkel taperost.Syns du skal fylle den til randen med både taperrømme og taperost!Kanskje være fullstendig gal og slenge på litt MUK bacon ?
BareMas Skrevet 27. februar 2015 #60 Skrevet 27. februar 2015 Vi skal ha salt og grusom taco, som de taperene vi er. Er de ekle ungene som velger tapermenyen i dag, Så har vi på masse ekkel rømme og revet ost ! Æææsj, ekle nordmenn, altså! Jeg er hjemme alene i kveld, så da blir det ikke ekkel taperkveld med for mye ost og rømme.. Skulle ønske jeg også fikk bære taper i kveld, istede må jeg spise en kjedelig bakt potet fylt med grønnsaker. Men tenker jeg skal lure på litt for mye av fæl, ekkel taperost.Syns du skal fylle den til randen med både taperrømme og taperost!Kanskje være fullstendig gal og slenge på litt MUK bacon ? Det ble skikkelig ekkel, feit kryddersmør full av salt og ekkelt, og MUK skinke. Toppa d hele med en liten white trash øl, så det er bare å ringe barnevernet, ungene ligger oppe å sover.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #61 Skrevet 27. februar 2015 Pulled pork burger Anonymous poster hash: 0062f...b99
TanteTroll Skrevet 27. februar 2015 #62 Skrevet 27. februar 2015 Pizzaboller med pølse, mais og paprika. Nå non stop og cheeze doodles
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #63 Skrevet 27. februar 2015 I hvertfall ikke tapermaten taco Anonymous poster hash: 7e96c...4f1 Så sørgelig du er! I stede for å svare på hva du skal ha, føler du behov for å rakke ned på andres tradisjon. Virkelig et sørgelig menneske. Vi hadde kylling, ris, saus og grønnsaker. Og chips. Anonymous poster hash: 760e4...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå