Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Men kan ikke sutre så mange steder for det er mange som har det værre! Men jeg HATER kreft! Jeg hadde kreft for et par år siden ble frisk for et pr siden. Så fikk pappa kreft i sommer og ble frisk for to uker siden, samme uke fikk mamma kreft hun har i hele kroppen, men har ikke begynt cellegift enda :/ så har farmoren til barnet mitt kreft og min tante har kreft hissig og vil neppe overleve.. Jeg blir så utrolig satt ut. Jeg vêr knapt om jeg skal gråte eller le av dette, for det er så sykt! Det var så godt da pappa ble frisk etter tung behandling, så blir faen med mamma syk og hun er dårlig og har mulig hatt det lenge det vil prøvene vise om ca 2 uker! Jeg er livredd for å miste henne, både pappa og keg overlevde kan vi være så heldige at mamma også klarer seg? Jeg er sykmeldt fremdeles etter keg selv hadde kreft, tenkte begynne jobbe litt nå, men dette ble så vindt at jeg ikke klarer. Tror dere folk forstår det? Vil ikke noe med dette... Bare skrive ut mine tanker. Jeg er den sterke så jeg må være sterk. Keg var den sterke da keg selv hadde kreft det var jeg som trøstet de rundt meg, og jeg er den sterke nå også. Men jeg er sliten. Så sliten! Hilsen juliea, som ikke har vært her på en stund, men syntes det er godt å få tømme seg her iblant. Anonymous poster hash: 9a51b...0af
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Det er da helt utrolig hvor uheldig og belastet noen skal være. Klart dette er urettferdig og klart at du blir forbanna, redd og oppgitt, det skulle bare mangle. Jeg håper på det beste for din mor, og at alle de andre blir friske og at ingen flere i din familie noen gang blir syke igjen! Anonymous poster hash: 7ad5d...76d
skinnfilla Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Å men kjære deg ! Vil bare gi deg en klem, håper inderlig mamman din også klarer seg, så utrolig uheldige dere har vært, så urettferdig og belastende for dere alle. Nå må det vel være nok ! Hva dere har vært igjennom og skal igjennom er jo helt forferdelig! Redsel, engstelse og uvisshet. Men ikke glem håpet oppi alt dette, ta imot støtte og hjelp og prat masse sammen. Uff, fikk så vondt av deg, <3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 *klem* ...enig.... kreft suger.... Anonymous poster hash: dae04...885
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #5 Skrevet 27. februar 2015 Det var voldsomt så belastet din familie har blitt! Vanskelig å "snu det til no positivt", for kreft er stort sett bare vondt, vondt, vondt! Men en ting er jo at du selv, og flere av dere, har følt dette på kroppen og vet hvilke krefter det tar, ikke minst psykisk. Dermed kan dere forhåpentligvis være en god støtte for hverandre. Prøv å viderefør de tingene som du opplevde som positive i forbindelse med din friskhetsprosess. Hvilke ting hjalp deg, utenom medisinske ting? Kan du kanskje være en god samtalepartner? Jeg vil tro at man får et nært og godt samhold i familien når man opplever dette så mange ganger. Anonymous poster hash: 11527...a86
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #6 Skrevet 27. februar 2015 Tusen takk for svar klemmer og gode ord! Det er bare så vondt, for mamma er så sliten og dårlig nå, og det allerede før begynt behandling.. Jeg ble syk og sliten av behandlingen og min kreft ble oppdaget ved tilfeldighet. Pappa ble også veldig syk og sliten av medisiner, men jeg blir bekymret over hvordan mamma skal takle stråling og cellegift som tar sånn på både psykisk og fysisk når hun allerede nå er totalt utslitt.. farmoren til lille vil klare seg heldigvis! Tanken min er det værre med da hun visstnok har hatt kreft i flere år uten å oppdage dette... Blir tiltaksløs og sliten av dette Anonymous poster hash: 9a51b...0af
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. februar 2015 #7 Skrevet 27. februar 2015 Huff, så leit å høre.. Det er urettferdig og jævlig og feil at noen skal få så mye. Kreft er virkelig noe dritt! Vet ikke helt hva jeg skal si, det er ikke så mye som hjelper, men vil bare sende deg en klem. Om det er noe du trenger eller du vil blåse ut enda litt mer, vet du hvor du finner meg. <3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #8 Skrevet 27. februar 2015 Sender over mange varme tanker 💜 Anonymous poster hash: f3d15...c0e
Pengetreet Skrevet 27. februar 2015 #9 Skrevet 27. februar 2015 Huff din familie har virkelig fått gjennomgå Sender deg og dine varme tanker og håper at lykken snur snart
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #10 Skrevet 28. februar 2015 Takk:) skal møte mamma etterpå blir bra. Er med emne flere ganger i uken nå, men hun er så sliten så jeg blir bekymret. Skulle tro kreft var smittsomt slik det florerer i vår familie :-( Fælt! Mormor har også kreft, men hun er gammelmodig vil dø med den sa legene de kan ikke behandle henne. Hun er 85 så det er på en måte naturlig og ikle trist på samme måte som med de andre som er unge. Blir så redd mtp datteren min også. Hun skjønner ikle at noen er syke, men syntes det er rart at halve slekta går rundt uten hår på hodet og nå snart mormoren hennes også... Anonymous poster hash: 9a51b...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå