Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Noen som har lyst å dele oppskrift? Anonymous poster hash: ec774...a28
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Enten enkel hverdagsgryte med svinekjøtt og creme fresh (Google enkel hverdagsgryte med svinekjøtt) eller tine.no hot kyllingsuppe, som jeg lager som gryterett ved å redusere veskemengden. Grådig god begge grytene Anonymous poster hash: f6a94...b72
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har helt dilla på chili con carne for tiden og kan godt dele min oppskrift, men jeg vet ikke om du synes det blir for sterkt for gjestene dine? Det er i hvert fall veldig enkelt å lage Anonymous poster hash: adc15...284
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Chili con carne. Om du lager den med chilibønner og dropper chilirydder/fersk chili blir den akkurat passe sterk til at både 5-åringen og oldemor også kan spise den Svigerinnen min lagde det i et familieselskap og selv oldemor på 96 år synes det var kjempegodt. Hun lagde da med karbonadedeig, krydder (spisskummin er viktig for å få den rette smaken), litt chilibønner og litt vanlige kidney-bønner, litt hvitløk, vanlig løk og paprika i tre forskjellige farger. Serverte med loff og godt smør. Anonymous poster hash: f4828...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå