Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Med eksen fikk han barn Hadde felles konto med alle pengene Med meg vil han ingen av delene Anonymous poster hash: ed54b...269
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Han er vel klok av skade da Anonymous poster hash: daa3f...3b9
Marriet Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Erfaring? Kanskje det ikke gikk så bra sist. Eller det gikk åpenbart ikke så bra sist. Jeg er helt lik. Jeg kommer ikke til å ha felles økonomi med fremtidig mann. Vi kan legge like mye penger i felles pott til felleskapet. Om jeg ønsker meg barn med ny mann vil tiden vise. Er det ikke noe som heter klok av skade?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Takk for svar Hi Anonymous poster hash: ed54b...269
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #5 Skrevet 27. februar 2015 Det er minst 4 muligeheter : 1. Eksen hans tjente omtrent like mye som han. Du tjener derimot mye mindre enn han, ergo føler han kanskje at du "lever på han". 2. Han er klok av skade og vil ikke haste ting. 3. Han har masse gjeld som han ønsker og skjule for deg. 4. Han er egentlig ikke interessert i noe langvarig. Anonymous poster hash: a88f9...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå