Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Vært uten vaskemaskin i en uke og kleshaugen nesten veltet ut av vaskerommet. I går hadde samboer fri og fikk mld om at vaskemaskin var fikset. Det er jeg som står for klesvasken her i huset mens han bidrar med bretting. Så derfor for meg hva dagene fremover skulle bestå av. Ble derfor så glad da han hadde vasket, brettet og lagt på plass 4 maskiner med klær :) Har deres mann overrasket dere positivt på denne måten? Anonymous poster hash: 83d8b...525
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Nei her i huset bidrar normalt begge til husarbeid som skal gjøres, spesielt den av oss som har fri. Hadde heller blitt overrasket om han IKKE hadde gjort det. Anonymous poster hash: 5cce9...704
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Ja samboer gjør annet husarbeid han også men akkurat vaskemaskinen har han nesten vært redd derfor fortjente han faktisk litt skryt! HI Anonymous poster hash: 83d8b...525
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Her går mannen hjemme i ulønna permisjon siden vi ikke har barnehageplass, så jeg har knapt vasket en maskin på et halvt år.. Anonymous poster hash: 34257...1f2
Førstemann Skrevet 27. februar 2015 #5 Skrevet 27. februar 2015 Mannen min er flink med husarbeid, men det er enkelte ting han ikke gjør. Han vasker ikke gulv (men støvsuger), han vasker ikke badet (bare vasken og doen) og han bretter ikke tøy. Han rydder heller ikke barnas rom. Hadde han gjort noen av disse tingene ville jeg blitt overrasket, ja. Vi har vært sammen i 17 år og det har aldri skjedd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå