Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har en sykdom som gir meg store smerter i perioder! Sist uke hadde jeg smerter en plass som ble avløstav smerter en annen plass! Tanken på sex er fraværende hos meg for tida, men han blir surere og surere! Sånn er det hele tiden! Sykdommen kommer til p bli verre, det blir om mulig mindre sex, og det vet han! Kommer til å gå fra ham hvis ikke han slutter surmuling og sinnaanfall pga dette! Orker ikke synes synd pp han en gang når han furter verre enn en 3-åring!! Prøvde vel å gå fra ham, men han ble hysterisk og gjorde alt for å få meg tilbake. Angrer på at jeg flytta tilbake nå når han må være sånn! Jeg måtte bare få ut litt frustrasjon her...! Takk for at du gadd å lese... Anonymous poster hash: 2376d...07b
Fandens Oldemor Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Så utrolig egoistisk. Skjønner godt at du ser rødt. I alle fall hvis du har snakket ordentlig med han om det. De tenker jo ofte veldig ulikt oss, og tar sjelden hint og stemninger. Men hvis han er sånn selv om du har forklart det på en grei måte, så spørs det jo om det vil bli bedre :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå