Gå til innhold

Nygravid 5+6 og ultralyd i morgen...gruer meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et risikosvangerskap grunnet manglende proteinS, og jeg må bruke fragmin.

Jeg var på sykehuset to dager etter positiv test, da var jeg 4+3, av en eller annen merkelig grunn ville han gjøre en ultralydundersøkelse, denne viste jo ingenting, bortsett fra innimellom når det dukket opp en bitteliten flekk han mente kunne være graviditeten.

Han har bedt om at jeg skal komme tilbake i morgen for ny ultralyd, og jeg synes det også er rart siden det er så tidlig.

Kan vi forvente å se noe som helst? Hjerte som slår?

Noen som har vært på ultralyd så tidlig?

Blir så bekymret for jeg har gjennomgått en MA, og det var helt forferdelig!

Anonymous poster hash: b5a5e...ce9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var rart han ville ha deg inn Så tidlig, kunne jo faktisk ventet et par dager ihvertfall?

Jeg var på ul 6+2 å så såvidt et flimrende hjerte i en grå flekk. Ikke stort mer 3 nå en flekk.

Skrevet

Det er ikke sikkert dere ser noe imorgen heller, siden det er så tidlig . Rart at de ikke venter en uke til.

Anonymous poster hash: 09bd2...1c5

Skrevet

Uff, skjønner godt at du blir stressa av det der. Spør legen om hvorfor han mener dette er nødvendig. Har de hjerte som slår så tidlig da? Tror jeg ikke.

Tidligste ul jeg var på var 8-9 uker, med tvillinger etter IVF. Ønsker deg i hvertfall masse lykke til. Har selv tre SA bak meg. Men fire barn nå :) Kan jeg spørre hva den proteindefekten du har er, og hvordan den ble oppdaget?

Anonymous poster hash: a889e...891

Skrevet

Skjønner at du gruer deg. Tror ikke du får se så mye i morgen, så ikke få panikk hvis det ikke er noe der enda! Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Tvilsomt at de ser noe imorra, om en ukes tid er nok bedre.

Rart han ville ta deg inn så tidlig, er jo til å bli nervevrak av og ikke vite.

Skrevet

Ja jeg må jo bare dra, men jeg kjenner at dette bare stresser meg... er jo redd for at hvis de ikke finner hjerteslag så kan det bety en ny MA... huff så tåpelig dette er..

HI

Anonymous poster hash: b5a5e...ce9
Skrevet

Ikke forvent noe iallefall, vi så ikke noe hjerte i uke 7 heller vi altså, kun plommesekken og en skygge.

Skrevet

Dere kan forvente å se en prikk. Det er for tidlig for hjerteslag.

Anonymous poster hash: 00031...2ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...