Gå til innhold

Krekar er arrestert igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er verken muslimhater eller for å sende menesker ut av landet dersom de risikerer henrettelse, men jeg må si jeg liker tanken på at den fyren ikke går løs i øyeblikket.



Anonymous poster hash: 1ffce...9dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SØPPEL

 

Anonymous poster hash: 444e9...6e8

Skrevet

Sånne som han burde ties i hjel. Fatter ikke hvorfor avisene gir han så mye overskrifter og forsider. 



Anonymous poster hash: 4dece...305
Skrevet

Så trist. Stakkars mann, etter alt han har gått igjennom. Dere har ikke mye empati her synes jeg. 



Anonymous poster hash: 86956...351
Skrevet

 

Så trist. Stakkars mann, etter alt han har gått igjennom. Dere har ikke mye empati her synes jeg. 

 

Anonymous poster hash: 86956...351

 

 

Dagens dårligste trolleforsøk. 

 

Anonymous poster hash: 1ffce...9dc

Skrevet

Du er nok ikke muslimhater for å ville sette det Kreket på første fly til Irak, dødsdom eller ikke. Selv ikke muslimene vil ta i han med tang en gang. Skjønner nå heller ikke hvorfor aviser gidder å gi han noe plass og samtidig hedre han med å sette mulla forran navnet hans. Mulla betyr: leder, vokter, mester, lærer.......noe han ikke er.



Anonymous poster hash: 4bcdb...daa
Skrevet

 

Du er nok ikke muslimhater for å ville sette det Kreket på første fly til Irak, dødsdom eller ikke. Selv ikke muslimene vil ta i han med tang en gang. Skjønner nå heller ikke hvorfor aviser gidder å gi han noe plass og samtidig hedre han med å sette mulla forran navnet hans. Mulla betyr: leder, vokter, mester, lærer.......noe han ikke er.

 

Anonymous poster hash: 4bcdb...daa

Mullatittelen har med utdannelsesnivået hans å gjøre. Han har mastergrad.

 

 

Anonymous poster hash: f9dfb...981

Skrevet

 

 

Du er nok ikke muslimhater for å ville sette det Kreket på første fly til Irak, dødsdom eller ikke. Selv ikke muslimene vil ta i han med tang en gang. Skjønner nå heller ikke hvorfor aviser gidder å gi han noe plass og samtidig hedre han med å sette mulla forran navnet hans. Mulla betyr: leder, vokter, mester, lærer.......noe han ikke er.

 

Anonymous poster hash: 4bcdb...daa

Mullatittelen har med utdannelsesnivået hans å gjøre. Han har mastergrad.

 

 

Anonymous poster hash: f9dfb...981

Ikke i religion så han er ingen teolog eller religiøs leder. Tittelen er feil og misvisende

 

 

Anonymous poster hash: 030d4...afc

Skrevet

No viser han sitt sanne ansikt til alle, og slike folk bør ikkje gå laust eller ha tilgang til internett.

Skrevet

Han vil vel heller sitte i fengsel i Oslo enn å bli tvangsflyttet.

 

Anonymous poster hash: 9be37...382

Skrevet

Neste gang han intervjues bør han spørres om hva slags straff bør slike blasfemister som dreper i Allahs navn få.

 

Jeg mener, tror man på en enerådende, allmektig Gud, så er det vel litt vel "stormannsgalskap" og igjen, BLASFEMISK, og straffe andre mennesker FOR denne Guden? Sier man ikke da,- med handling, at denne Guden ikke er mektig nok til og dømme "levende og døde" på egen hånd, og at man selv må sette seg i denne Gudens sted,-, nei OVER denne Guden, og straffe de vantro?

 

Det er jo ikke snakk av forsvar av religiøse byggverk eller personer, men "Allahs navn" de "forsvarer"...Det mener jeg en så enerådende og sterk gud helt alene er i stand til selv.... Hvis det er så ille at noen snakker/skriver stygt om ham som muslimene mener...



Anonymous poster hash: abd44...30d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...