Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 hver gang jeg kommer borti det så blir det en stikkende smerte. Er ikke rødt og hovent og ikke ammer jeg heller. Ble brått bekymret for brystkreft her selv om jeg er bare 34 år. Noen som har hatt vondt i et bryst, men der det går over den stikkende smerten? Anonymous poster hash: 39c47...9d2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 hver gang jeg kommer borti det så blir det en stikkende smerte. Er ikke rødt og hovent og ikke ammer jeg heller. Ble brått bekymret for brystkreft her selv om jeg er bare 34 år. Noen som har hatt vondt i et bryst, men der det går over den stikkende smerten? Anonymous poster hash: 39c47...9d2 Smerte er vel ikke et typisk tegn på brystkreft? Jeg trodde det skumle med svulster var at man ikke merker dem før man føler dem? Rødt og hovent høres ut som en betennelse. Anonymous poster hash: cdab7...0c3
¤Hippie¤ Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Er det slik vondt som da du ammet og det begynte å bli fullt? Det kan fortsatt komme tider lenge etter amming der det kjennes både fullt ut og at utdrivingen er igang. Jeg har ikke ammet på 2 år og det hender jeg får den følelsen av at brystet er fullt og det lekker, selv om det ikke kommer noe:-) helt vanlig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå