Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Hvorfor kjenner jeg en så utrolig sterk lengsel etter barn nr 2? Hva er det som gjør at man føler seg "klar" for et barn til? Jeg kjenner det knyter seg inni meg, tenker mye på fødsler, nyfødte babyer og lengter etter å handle inn til neste barn, men er absolutt ikke i noen prøveperiode nå.... Kan begynne å gråte hvis jeg ser et søtt lite plagg eller en liten leke ment til små babyer. Barnet vårt er snart 2år nå, så en skulle tro vi hadde mer enn nok å henge fingrene i, men allikevel kommer denne lengselen, og av og til håper jeg at prevensjonen skal svikte slik at jeg blir gravid... Jeg savner ikke å være gravid, hadde en veldig dårlig erfaring med det sist, så det kan ikke være det som er årsaken... :s Anonymous poster hash: abb95...721
skinnfilla Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Fordi det er det fineste, og verdens beste opplevelse å få en liten baby et mirakel rett og slett ! Jeg lengter etter nr 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå