Gå til innhold

umulig å holde svangerskapet skjult !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7+1 og har mage allerede. Oppblåst ja, jeg vet. Tenkte å holde det for oss selv til etter tidlig ultralyd pga tidligere dårlig erfaring, men alle ser at jeg er gravid. De tror jeg er 3-4 mnd på vei.

Anonymous poster hash: 311a0...608

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvillinger? :P Er man oppblåst ser man vel ikke ut som man er 3-4mnd på vei?

Anonymous poster hash: 73d35...285
Skrevet

Såg ut som om jeg var 4 mnd på vei på den tida! (Med andre og tredjemann) Mye luft ja:S Ingen som kommenterer det vel? Da mangler de noen antenner! Hadde svart at nei, jeg er ikke gravid, men har nok lagt på meg litt. Og sett litt lei meg ut:p

Anonymous poster hash: 394dc...498

Skrevet

Skjønner ikke hva dere snakker om, jeg hadde ingen mage overhode når jeg var 4 mnd på vei. Du får bare si som sant er at du er plaget med oppblåst mage. 

Anonymous poster hash: 50570...92c
Skrevet

Jeg er 7+6 idag og min vises også ganske greit allerede. Hadde litt mage fra før, men aldri hatt problemer med å holde den inne. Nå har jeg heller ikke fått på meg mine vanlige klær de siste to ukene siden det gjør vondt, så bruker bare tights og løse bukser. Har ikke gått opp noe i vekt, så det er nok bare luft. Her vet de nærmeste det uansett heldigvis, hadde ikke klart å skjule det for de jeg møter ofte siden jeg er utrolig dårlig døgnet rundt i tillegg. Men hos noen vises det tidlig, sånn er det bare :)

Anonymous poster hash: 75774...6d0
Skrevet

Overse hun over her som ikke har peiling. Som regel får man tidligere mage med nr 2. Jeg hadde ikke mage før ca 6.måned med første. Han ble veldig stor og fikk tidlig mage med andre. Nå er det 1 år siden andre fødsel og jeg ser ut som jeg er 7 mnd på kveldstid :(

Anonymous poster hash: 7edac...319
Skrevet

Jeg måtte bruke gravidbukser fra uke 7 da jeg ble gravid 3 mnd etter fødsel, så jeg tror deg. Jeg var ikke spesielt oppblåst, men gravidmagen kom veldig tidlig siden den knapt hadde rukket å bli flat igjen.

Anonymous poster hash: 7b046...666

Skrevet

Tvillinger? :P Er man oppblåst ser man vel ikke ut som man er 3-4mnd på vei?

Anonymous poster hash: 73d35...285

Skrev oppblåst for ikke å få kommentarer som "tror du virkelig magen er så stor når babyen er på størrelse med en reke" :P

Men nei, man skal jo ikke se slik ut når man er oppblåst. Ser ikke sånn ut før mensen engang, da er jeg oppblåst.

Tror det er 10 der inne :P

Skrevet

Jeg måtte bruke gravidbukser fra uke 7 da jeg ble gravid 3 mnd etter fødsel, så jeg tror deg. Jeg var ikke spesielt oppblåst, men gravidmagen kom veldig tidlig siden den knapt hadde rukket å bli flat igjen.

Anonymous poster hash: 7b046...666

Ok :) jeg hadde flat mage da, men nå er den trill rund. Kan ikke bortforklares med at jeg har lagt på meg i det hele tatt :P er svært tydelig at jeg er gravid, så til de over her så mangler ikke folk antenner i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...