Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Hun får helt angst av snørr, møkk, osv hvis hun får det på seg.. Verst er det selvfølgelig med andres! Helt fra seg tidligere i dag fordi lillebror som er litt snørrete lekte med hennes kjøkken.. For det kunne jo hende at det kom litt snørr på noe.. Nå nettopp fikk hun skikkelig sammenbrudd fordi jeg strøk henne på kinnet og da ble tårene (hennes egne) spredt utover.. Dette kan jo umulig være normalt? Hva gjør vi? Anonymous poster hash: 129ff...147
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Aner ikke om det er unormalt eller ikke, men hvis dere er bekymret ville jeg tatt kontakt med helsestasjonen. Evt henvises videre til BUP. Anonymous poster hash: bdc65...ceb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Hun får helt angst av snørr, møkk, osv hvis hun får det på seg.. Verst er det selvfølgelig med andres! Helt fra seg tidligere i dag fordi lillebror som er litt snørrete lekte med hennes kjøkken.. For det kunne jo hende at det kom litt snørr på noe.. Nå nettopp fikk hun skikkelig sammenbrudd fordi jeg strøk henne på kinnet og da ble tårene (hennes egne) spredt utover.. Dette kan jo umulig være normalt? Hva gjør vi? Anonymous poster hash: 129ff...147 Kan høres ut som OCD. Jeg hadde det når jeg var liten. Gikk på renslighet og slikt. Høres ut som noe slikt. Hvis ikke så er barn ofte veldig nøye med ting, kan bare være det. Håper det går over Du må bare følge med. Anonymous poster hash: 31ec1...dba
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Hun får helt angst av snørr, møkk, osv hvis hun får det på seg.. Verst er det selvfølgelig med andres! Helt fra seg tidligere i dag fordi lillebror som er litt snørrete lekte med hennes kjøkken.. For det kunne jo hende at det kom litt snørr på noe.. Nå nettopp fikk hun skikkelig sammenbrudd fordi jeg strøk henne på kinnet og da ble tårene (hennes egne) spredt utover.. Dette kan jo umulig være normalt? Hva gjør vi?Anonymous poster hash: 129ff...147 Kan høres ut som OCD. Jeg hadde det når jeg var liten. Gikk på renslighet og slikt. Høres ut som noe slikt. Hvis ikke så er barn ofte veldig nøye med ting, kan bare være det. Håper det går over Du må bare følge med. Anonymous poster hash: 31ec1...dba Så du mener vi bare skal følge med, og ikke gjøre noe spesielt.. Anonymous poster hash: 129ff...147
3barnsmamma'n:-) Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Det går stort sett over de fleste barn har faser som dette.. Følg med, forklar henne at det ikke er farlig og ikke lag noe stort nummer utav det :-) når jeg var 8 var jeg livredd plastikk (!!!) fordi jeg hadde hørt advarsler om at man kunne kveles av plastposer.. Jeg tolket det som at all plast var farlig, og jeg kunne ikke ta i det og var jeg borti det alikevel så skrubbet jeg nesten henda til blods etterpå.. Men det gikk over og har aldri hatt noe lignende siden ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå