Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Pleier katter og være forsiktige rundt ting? Ting som levende lys o.l.?? Jeg trodde nemlig det,så nå hadde jeg tent ett lys på kjøkkenbordet vårt,men nå har pusen vår tydeligvis vært borti det og "svidd" litt av pelsen sin bak 😞 uff forta meg og blåse det ut så fort jg merka det men fikk sååå utrolig vondt av han 😞 noe jg burde gjøre med han,ringe dyrlege?? Ble helt paff her jg :/ Anonymous poster hash: 45038...000
Mie93 Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Hvis det bare er litt av pelsen som er svidd av så trenger du ikke å kontakte dyrlege :-) Pelsen vokser ut igjen! Men dersom han har noe sår eller sånn i tillegg så hadde jeg ringt dyrlegen. Desverre er det alt for mange katter som ikke skjønner at de skal være forsiktige rundt lys :-/ Her har jeg gått over til elektriske, så ingen skader seg. God bedring til pus :-D
soleia Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Kattar har starta brannar i sin omgang med levande lys, så her passar vi godt på å blåse ut lysa om vi ikkje er til stades. Hokatten vi hadde tidlegare var veldig smidig og forsiktig, men hannkatten vi har no har velta lysestakar i vindauga (utan tende lys) og blomsterpotter, så han er meir klønete.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Ok. Det er liksom bare helt ytterst på pelsen hvor det er litt svidd :/ tro meg,jeg blåste ut de andre lysene også etter dette skjedde :/ begge de vi har har rivd ned blomster potter og sånn før. Men aldri vært borti lysene når de har vært tent.. Men får være ekstra obs fremover nå da HI Anonymous poster hash: 45038...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå