Gå til innhold

lang biltur med bilstol nr 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 timers kjøretur med bilstol nr 2, altså ikke liggestilling. Hva hadde du gjort? Kjørt på dagen og hatt en ovrnatting? Kjørt i ett på natta?

Anonymous poster hash: ce33f...87a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammelt er barnet da?

Og hvilken stol er det som ikke har liggestilling?

Anonymous poster hash: 78964...1d7
Skrevet

Ingen bilstoler utenom babysetene har liggestilling. Mener så klart full liggestilling. Noen graders helling i ryggen regner jeg ikke som sovestilling.

Hun er 2,5

Skrevet

Svaret kommer vel litt an på hvor godt hun sover i bilsetet..

Anonymous poster hash: c0c6c...54d

Skrevet

Ingen bilstoler utenom babysetene har liggestilling. Mener så klart full liggestilling. Noen graders helling i ryggen regner jeg ikke som sovestilling.

Hun er 2,5

Jeg tenkte på hvilestilling jeg også. Full liggestilling er ikke helt forsvarlig for større barn.

Akta Graco Duologic 2, el Klippan Kiss 2 som den heter nå, er den stolen jeg kjenner til som har best hvilestilling. Men det er kanskje ikke så aktuell å bytte stol.

Skrevet

Hun er 2,5

Jeg tenkte på hvilestilling jeg også. Full liggestilling er ikke helt forsvarlig for større barn.

Akta Graco Duologic 2, el Klippan Kiss 2 som den heter nå, er den stolen jeg kjenner til som har best hvilestilling. Men det er kanskje ikke så aktuell å bytte stol.

Nei det ønsker jeg ikke. Tar heller en natt på hotell for de pengene ;) stolen er bra, bare ikke sitte-og-sove-10-timer-bra 😊

Skrevet

Vi gjorde det i sommer (og skal igjen nå til sommeren også). Tok det over to dager. 5 timer til dagen i bil er en fin distanse, og gir svært god tid til pauser underveis. :-)

Anonymous poster hash: de23b...6af

Skrevet

Ville ikke kjørt gjennom natta. Dere voksne blir jo også veldig slitne av det.

Anonymous poster hash: 99f21...a93

Skrevet

Ville tatt en overnatting, uansett hvilken bilstol du har (det er jo stor forskjell på hvor mye hvilestilling det er på bilstoler i den vektklassen).

Anonymous poster hash: 190a2...e5a
Skrevet

Vi skal på 8 timers tur snart med en på 1 og en på 4. Vi skal kjøre ca kl 16, regner med de sovner ca kl 18, fremme kl tolv.

Anonymous poster hash: 8c1e0...63b

Skrevet

Hun er 2,5

Nå er du rimelig bastant her du... Vi har full liggestilling på begge våre.... Stopp ofte, eller lån et bedre sete v

Anonymous poster hash: d38ed...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...