Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Hvilken alder er dette programmet beregnet for? Anonymous poster hash: ea93d...fc4
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Mitt barn (2,5) er i vertfall redd Kosinus, så hun er nok for liten for det. Anonymous poster hash: 8b69d...31e
piranha Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 2.klassingene jeg har på skolen synes det er moro, de er stort sett syv år
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 ca 3 - 8 år vil jeg tro. Anonymous poster hash: 6f1e5...365
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Oki, da er det et greit aldersspenn egentlig Har en på ni år som ikke har sett det før, og synes det var en del morsomme ting å lære HI Anonymous poster hash: ea93d...fc4
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Han på 2,5 er redd kosinus, men elsker ham for et halvår siden. Men det erkjo et matteprogram, så han er jo for liten til å skjønne det de prøver å formidle. Ville tippet ca.skolealder. Anonymous poster hash: 88ebb...531
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Treåringen min elsker det og prøver å løse oppgavene, han har sett det siden han var 1,5. Anonymous poster hash: 82d7c...036
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Femåringen synes kosinus er tipptopp Anonymous poster hash: b7c19...7c0
skinnfilla Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Begge mine liker det, ene er 4 og andre er 8.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #11 Skrevet 27. februar 2015 Da er det i allefall litt stuerent at han ser på det, men bør sikkert ikke skryte til vennene sine om det HI Anonymous poster hash: ea93d...fc4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #12 Skrevet 27. februar 2015 Syvåringen liker ham, mens tiåringen synes serien er barnslig. Men tiåringen ser verken "ungdoms-tv" som de forskjellige amerikanske serier på Disney channel osv, han ser mest på Discovery, ID og Animal planet, så han er forbi hele barne-tv-perioden egentlig. Jeg selv synes programmet er kjempefint, mange sliter med å synes matte er spennende å lære, og jeg tror at programmet hjelper noen av dem til å få motivasjon til å løse matteoppgaver. Anonymous poster hash: 5bf1b...c14
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #13 Skrevet 27. februar 2015 Syvåringen liker ham, mens tiåringen synes serien er barnslig. Men tiåringen ser verken "ungdoms-tv" som de forskjellige amerikanske serier på Disney channel osv, han ser mest på Discovery, ID og Animal planet, så han er forbi hele barne-tv-perioden egentlig. Jeg selv synes programmet er kjempefint, mange sliter med å synes matte er spennende å lære, og jeg tror at programmet hjelper noen av dem til å få motivasjon til å løse matteoppgaver. Anonymous poster hash: 5bf1b...c14 Han er nok litt barnslig, men han har i hvertfall fått frisket opp litt i mattekunnskapene Det var ting han "aldri" hadde lært før, men nå kan han det Vi ser også litt på Newton, synes det er er greit å se ting han kan lære noe av også som en motpol til alle disse "fantastiske" Disneyseriene.... HI Anonymous poster hash: ea93d...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå