Gå til innhold

Kosinus på NRK Super


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken alder er dette programmet beregnet for?

 

Anonymous poster hash: ea93d...fc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn (2,5) er i vertfall redd Kosinus, så hun er nok for liten for det.

 

Anonymous poster hash: 8b69d...31e

Skrevet

2.klassingene jeg har på skolen synes det er moro, de er stort sett syv år ;)

Skrevet

ca 3 - 8 år vil jeg tro.



Anonymous poster hash: 6f1e5...365
Skrevet

Oki, da er det et greit aldersspenn egentlig :) Har en på ni år som ikke har sett det før, og synes det var en del morsomme ting å lære ;)

 

HI

 

Anonymous poster hash: ea93d...fc4

Skrevet

min elsker han, 2 år

Skrevet

Han på 2,5 er redd kosinus, men elsker ham for et halvår siden. Men det erkjo et matteprogram, så han er jo for liten til å skjønne det de prøver å formidle. Ville tippet ca.skolealder.

 

Anonymous poster hash: 88ebb...531

Skrevet

Treåringen min elsker det og prøver å løse oppgavene, han har sett det siden han var 1,5.

 

Anonymous poster hash: 82d7c...036

Skrevet

Femåringen synes kosinus er tipptopp

 

Anonymous poster hash: b7c19...7c0

Skrevet

Begge mine liker det, ene er 4 og andre er 8.

Skrevet

Da er det i allefall litt stuerent at han ser på det, men bør sikkert ikke skryte til vennene sine om det ;)

 

HI

 

Anonymous poster hash: ea93d...fc4

Skrevet

Syvåringen liker ham, mens tiåringen synes serien er barnslig. Men tiåringen ser verken "ungdoms-tv" som de forskjellige amerikanske serier på Disney channel osv, han ser mest på Discovery, ID og Animal planet, så han er forbi hele barne-tv-perioden egentlig.

 

Jeg selv synes programmet er kjempefint, mange sliter med å synes matte er spennende å lære, og jeg tror at programmet hjelper noen av dem til å få motivasjon til å løse matteoppgaver.



Anonymous poster hash: 5bf1b...c14
Skrevet

Syvåringen liker ham, mens tiåringen synes serien er barnslig. Men tiåringen ser verken "ungdoms-tv" som de forskjellige amerikanske serier på Disney channel osv, han ser mest på Discovery, ID og Animal planet, så han er forbi hele barne-tv-perioden egentlig. Jeg selv synes programmet er kjempefint, mange sliter med å synes matte er spennende å lære, og jeg tror at programmet hjelper noen av dem til å få motivasjon til å løse matteoppgaver. Anonymous poster hash: 5bf1b...c14

Han er nok litt barnslig, men han har i hvertfall fått frisket opp litt i mattekunnskapene ;) Det var ting han "aldri" hadde lært før, men nå kan han det :) Vi ser også litt på Newton, synes det er er greit å se ting han kan lære noe av også som en motpol til alle disse "fantastiske" Disneyseriene....

 

HI

 

Anonymous poster hash: ea93d...fc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...