Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Tips!??? Jeg vil ha noe godt!!!!!!! Anonymous poster hash: 186c1...cbb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 God dessert/mellommåltid, to porsjoner: 2 moste avokado, 1 ss honning og 2 ss råkakaopulver. Ellers er jo pisket fløte med bær og kanel nydelig Jeg lever en blanding av lavkarbo og paleo og digger det Har mange gode oppskrifter som jeg gjerne deler dersom ønskelig Anonymous poster hash: bd049...e85
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Den avokadodesserten smaker forresten best etter minst 30 minutter i kjøleskap. Hvis dårlig tid, kan den ta en kjapp tur innom fryseren. Dette blir vår dessert etter kveldsmiddagen, gleder meg allerede Anonymous poster hash: bd049...e85
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 God dessert/mellommåltid, to porsjoner: 2 moste avokado, 1 ss honning og 2 ss råkakaopulver. Ellers er jo pisket fløte med bær og kanel nydelig Jeg lever en blanding av lavkarbo og paleo og digger det Har mange gode oppskrifter som jeg gjerne deler dersom ønskelig Anonymous poster hash: bd049...e85 Hvor lenge har du spist slik og hvilke merkbare forskjeller fikk du? Anonymous poster hash: 9f8a9...fd2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 God dessert/mellommåltid, to porsjoner: 2 moste avokado, 1 ss honning og 2 ss råkakaopulver. Ellers er jo pisket fløte med bær og kanel nydelig Jeg lever en blanding av lavkarbo og paleo og digger det Har mange gode oppskrifter som jeg gjerne deler dersom ønskelig Anonymous poster hash: bd049...e85 Hvor lenge har du spist slik og hvilke merkbare forskjeller fikk du? Anonymous poster hash: 9f8a9...fd2 Har spist slik i nærmere to år. Spiser godteri kanskje 2 ganger i året. Jeg har mer og jevnere energi, holder meg mett lenge, ingen kviser, trenger langt færre måltider per døgn og går ikke lengre i "kjelleren" slik jeg gjorde før da jeg spiste karborik mat. Jeg klarer meg ofte med kun 3 måltider per dag. 5 måltider per dag de dagene jeg trener. Kan fint gå 6-7 timer uten mat, mens før gikk jeg på en "smell". Prøve dongereboksene mine i dag for første gang siden jeg konvertere til dette kostholdet og jeg har gått ned en buksestørrelse, så jeg skal kjøpe meg mindre bukser For ikke å snakke om hvor herlig det er å spise seg mett og god hver dag og ha stabil vekt Teller aldri kalorier, da det ikke har noen hensikt, siden kalorier ikke forteller noe om matens næringsinnhold eller kvalitet. Har ikke vært syk på to år, ikke en gang snufsete eller forkjølet, mens før var jeg forkjølet 1-2 ganger i året. Er heller aldri oppblåst lengre og har stabil forbrenning. Før kunne jeg sovne foran TV pga var mer slapp, men dette er helt borte nå. Anonymous poster hash: bd049...e85
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 God dessert/mellommåltid, to porsjoner: 2 moste avokado, 1 ss honning og 2 ss råkakaopulver. Ellers er jo pisket fløte med bær og kanel nydelig Jeg lever en blanding av lavkarbo og paleo og digger det Har mange gode oppskrifter som jeg gjerne deler dersom ønskelig Anonymous poster hash: bd049...e85 Hva er paleo? JAAAAA, del gjerne flere oppskrifter. Er også ute etter brøderstatning! Har så lyst på brødskive også😒 jeg har vel gått på lavkarbo i ca en mnd nå. Anonymous poster hash: 20499...c80
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Er så "innkapslet" i paleo at jeg tar det for gitt at andre vet hva det er, men paleo blir visst bare mer og mer "godkjent". For grundig informasjon om paleo, kan du sjekke ut disse lenkene: http://www.paleoliv.no/om_paleo/ http://paleomat.com/hva-er-paleo/ Jeg har mange oppskrifter, rekker ikke skrive ned alle nå, da jeg har skrevet ned alle manuelt. Hvilken oppskrifter er du interessert i? Brøderstatning kan du også finne på bloggen tankekilden.com Legger ved to oppskrifter som kan fungere som brøderstatning, men anbefaler og ikke innta store mengder da nøtter inneholder omega6 som kan virke betennelsesskapende, men det er bare å kjenne etter på kroppen hva som fungerer. Paleoscones: ca 5 stk: - 2 bananer (moste) - 2 egg - 2 dl kvernete mandler/valnøtter - 2 ss kokosmel - 2 ts bakepulver - Rosiner hvis ønskelig - Ønsket krydder (jeg bruker å variere, f.eks. kanel og kardemomme, noen ganger havsalt i tillegg) Bland sammen, lag små klumper, stekes på 200 grader i ca 10 minutter, NB varierer fra ovn til ovn. SØTPOTETRUNDSTYKKER: Ca 10 stk: - 1 stor søtpotet, kokt og most - 3 egg - 3 dl nøtter, kvernete mandler synes jeg er best, men det er en smakssak - 2 ss rørossmør/meierismør - 1 ts bakepulver - Ønsket krydder (jeg bruker kanel og kardemomme, alene eller i kombinasjon) Skrell søtpotet og del den i biter. Kok til den er helt mør, ca 15 minutter. Mos søtpoteten. Miks søtpotet og egg til en jevn røre. Tilsett det tørre + smør. Stekes på 180 grader i ca 20 minutter, følg med NB: hvis det helles i små muffinsformer, er steketiden ca 15 minutter. Bon appetitt Anonymous poster hash: bd049...e85
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Ikke noe diet for en allergiker det der nei Anonymous poster hash: 35390...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå