Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Ex'en hans sprer falske rykter om ham. Hun sier til folk at han har vært utro og fått et barn med en dame, dette vet jeg med sikkerhet ikke stemmer (barnet), men familien til ex'en samt en del andre tror på det. Han ønsker å ha barna, men hun avlyser hele tiden, hun manipulerer barna til å ikke ville til faren++ Hun har ny samboer og hele pakka, kompisen min er alene og i sjokk over ryktene som går. Han vet ikke at det er exdama som har satt ut ryktet, og jeg vet han blir knust om han får høre det... Så trist hele situasjonen, men mest av alt trist for ungene som ikke får se pappaen noe særlig.... De er på Fvk avogtil, men det fører ingen steder. Huff, for en suppe! Føler sånn på dette, er så redd han tar livet sitt, alt er så mørkt nå. Prøver å støtte, men med et lykkelig forhold og baby er det litt komplisert også, føler jeg. Han vil jo bare være med barna sine og ha en familie igjen. Anonymous poster hash: f6e68...530
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Kan han ikke gå rettens vei da ang samvær med barna? Rykter kommer og går, snart vil det være noen andre det snakkes om. Men skjønner at det ikke er morsomt mens det står på. Han får be om dna test av barnet og slenge det i ansiktet på xen. Anonymous poster hash: 5e47d...f58
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Kan han ikke gå rettens vei da ang samvær med barna? Rykter kommer og går, snart vil det være noen andre det snakkes om. Men skjønner at det ikke er morsomt mens det står på. Han får be om dna test av barnet og slenge det i ansiktet på xen. Anonymous poster hash: 5e47d...f58 Det blir nok rettssak, men han ønsker kl helst å løse ting på en fredeligere måte. Ja, han skulle nok det. Han har blitt litt apatisk av hele greia, har vært så mye tungt nå. Hi Anonymous poster hash: f6e68...530
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Hei. Det kan jo faktisk hende hun har litt rett? Hvor godt khenner du han? Jeg kjenner en som er flink å manipulere, med at det er exn som er syk og om du ikke kjenner han godt, tror du på han. Så hva som skjer i privatlivet til folk, er ikke godt å si Anonymous poster hash: 6a3bb...0ae
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Damer altså. kontrollerende og manipulerende.. Og stakkars menn som er dumsnille og går på.. Hun bruker forskjellige hersketeknikker. Jeg hadde garantert gjennomskuet henne. Råd han til å gå retten sin vei. Han virker rolig og "down to earth". Det er det eneste viktige. De merker med en gang at hun lyger og er "crazy". Mannen lin fikk hele omsorgen for ungen sin etter å ha gått rettens vei. Ekskona holdt på sånn som det der. Nektet han å treffe ungen, fortalte løgner osv.. Han holdt seg rolig og kom seg gjennom flere rettssaker over et år og vant hele greia til slutt. Nå er det HAN som bestemmer. heldigvis. Anonymous poster hash: 915e4...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå