Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Noen som har smakt den? Kjøpt den til kveldskos etter ungene har lagt seg... Håper den er nam:) Anonymous poster hash: 66618...85e
3barnsmamma'n:-) Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Den var VELDIG god ❤️ Men jeg elsker sjokolade da og er ganske altetende
hechfost Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Nei - kjøp deg heller en rein JAPP! Eller rein melkesjokolade
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Den var helt fryktelig, smakte grusomt Anonymous poster hash: 5df21...7fd
Fermpetrollen Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Enig med de over her! Den skuffa. Melkesjokolade med Toffee-klumper, samt rar kornete konsistens. Men den nye lille Freia-baren med salt kjeks, Rits, den var god! Min nye favoritt
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Jeg likte den. Anonymous poster hash: 0c3d5...654
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Dritgod 😋 Anonymous poster hash: d16e3...467
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Litt rar- samme konsistens som melkesjokolade, men at det smaker japp. Anonymous poster hash: b0792...03f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Litt rar- samme konsistens som melkesjokolade, men at det smaker japp. Anonymous poster hash: b0792...03f Prøv heller frydefull. Nam nam. Anonymous poster hash: b0792...03f
Ladybird2014 Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 Syns konsistensen på sjølve mjølkesjokoladen var litt mjølete. Elles var den god! Men eg likar betre den med Kvikk lunsj, eller berre rein mjølkesjokolade.
IreneUtålmodig Skrevet 26. februar 2015 #12 Skrevet 26. februar 2015 Den var god, smakte japp! Men slår ikke mocca melkesjokoladen
Lupinia Skrevet 27. februar 2015 #13 Skrevet 27. februar 2015 Er veldig glad i japp, men likte ikke den nye platen. En liten bit var nok for meg
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #14 Skrevet 27. februar 2015 Den skled ned Walters mandler er bedre. Anonymous poster hash: eafc8...ffa
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #15 Skrevet 27. februar 2015 Syns den var god, men kommer kånok ikke til å kjøpe den igjen. Var bare søtt i søtt, ikke noe som brøt med den søte melkesjokoladen. Liker bedre når man får noe syrlig, salt eller crispy i:) Anonymous poster hash: a959a...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå