Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg slanker meg og er godt i gang. Men sliter noe voldsomt når jeg skal ha mensen, da blir jeg så ekstremt snopesyk. Hva gjør dere andre for å holde dere unna alt usunt i sånne perioder? Anonymous poster hash: 137c3...927
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Jeg føler med deg. Føler meg også ekstra tykk rundt mens-tider og da synker all motivasjon. Har ikke så veldig mange gode råd. Jeg prøver å spise noe mat før snopsyken kommer, noe den gjør hele tiden, så prøver å spise jevnt. Det er jo definitivt verst om kvelden, så prøver å ha noe annet som jeg liker veldig godt og som er mer "lov" å spise. Og så baker jeg evt kake med sjokoladebiter, banan og stevia. Er jo ikke så veldig sunt, men om alternativet er sjokolade så er det i hvert fall bedre.. :-/ Tyr også til Cola Zero for å holde sukkersuget unna.. Anonymous poster hash: 6f5e3...1cb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Jeg føler med deg. Føler meg også ekstra tykk rundt mens-tider og da synker all motivasjon. Har ikke så veldig mange gode råd. Jeg prøver å spise noe mat før snopsyken kommer, noe den gjør hele tiden, så prøver å spise jevnt. Det er jo definitivt verst om kvelden, så prøver å ha noe annet som jeg liker veldig godt og som er mer "lov" å spise. Og så baker jeg evt kake med sjokoladebiter, banan og stevia. Er jo ikke så veldig sunt, men om alternativet er sjokolade så er det i hvert fall bedre.. :-/ Tyr også til Cola Zero for å holde sukkersuget unna.. Anonymous poster hash: 6f5e3...1cb Takk for svar. Jeg drikker mye cola zero, det er min last, men jeg går heldigvis ned likevel. Sliter bare ekstremt i disse dagene før mensen, men kanskje jeg skal mose noen jordbær eller noe. Er helt desperat etter å putte noe usunt i munnen, hehe. Tror jeg må lage meg noe egg og tomat. hi Anonymous poster hash: 137c3...927
Superdolly Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Ta krom. Det fjerner søtsuget og er overraskende effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå