Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har fire uker til termin. I dag har jeg følt at jeg skal på do (bæsje) hele dagen, og innimellom har jeg litt vondt i underlivet, kanskje litt likt menssmerter. Litt press nedover. Er dette tegn på at babyen har festet seg? Kjenner man det? Eller har jeg kommet lenger enn det? Litt stressa for at det kan være en begynnende fødsel, da mannen er fire timer unna på jobb de neste tre dagene.... ( ja, jeg vet, litt nærme fødsel å dra langt unna, men tenkte at det skulle gå greit... ) Anonymous poster hash: 39f64...126
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Ingen innspill? Anonymous poster hash: 39f64...126
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Rier? Kan godt være hode som har festet seg, kjente presse av hode jeg iallefall:) Anonymous poster hash: 8b6a8...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå