Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #26 Skrevet 26. februar 2015 Fråååååtse! Svinet av om jeg må lese frotse en gang til, dib! Anbefaler Dream med cookie dough, den er så god! Kos deg med frÅtsingen Anonymous poster hash: 352c7...a55 Svinet av, du? Pass dine egne skrivesaker Anonymous poster hash: 7d5ba...a6e Hun har rett, da. Frotse er noe av det dummeste jeg ser. Anonymous poster hash: b7f79...1fa Frotse ligger på linje med beskymre.. Sånn bortsett fra det, Ben & Jerrys coockie dough. Hva med å SVINET av da? Hva ligger det på linje med? Forøvrig er mövenpick's vanilla toffee fudge definitivt den beste isen der ute... Anonymous poster hash: 5bc8b...9e7 Skal ikke blande meg i diskusjonen deres, men det var jeg som gjorde brøleren å pirke på hi's feil og så ikke lese over det jeg selv skrev. Svimer av ble rettet til svinet av. Anonymous poster hash: 352c7...a55
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #27 Skrevet 26. februar 2015 Fråååååtse! Svinet av om jeg må lese frotse en gang til, dib! Anbefaler Dream med cookie dough, den er så god! Kos deg med frÅtsingen Anonymous poster hash: 352c7...a55 Svinet av, du? Pass dine egne skrivesaker Anonymous poster hash: 7d5ba...a6e Hun har rett, da. Frotse er noe av det dummeste jeg ser. Anonymous poster hash: b7f79...1fa Frotse ligger på linje med beskymre.. Sånn bortsett fra det, Ben & Jerrys coockie dough. Hva med å SVINET av da? Hva ligger det på linje med? Forøvrig er mövenpick's vanilla toffee fudge definitivt den beste isen der ute... Anonymous poster hash: 5bc8b...9e7 Skal ikke blande meg i diskusjonen deres, men det var jeg som gjorde brøleren å pirke på hi's feil og så ikke lese over det jeg selv skrev. Svimer av ble rettet til svinet av. Anonymous poster hash: 352c7...a55 Ser og skjønner den. Men, forstår ikke hva den evinnelige diskusjonen rundt skrivefeil har å gjøre i alle tråder. Og spesielt ikke når dere som henger dere opp i det ikke er stødig nok til å se over eget innlegg før dere poster selv. I tillegg så hevder dere selv at det er da opplagt at det enten er autokorektur eller skrivefeil. Har det noen gang slått dere at det kan være det samme for personene dere hakker på? Men, jeg står fortsatt for mövenpick's vanilla toffee fudge. Ingen over, ingen ved siden 😻 Anonymous poster hash: 5bc8b...9e7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #28 Skrevet 26. februar 2015 Fråååååtse! Svinet av om jeg må lese frotse en gang til, dib! Anbefaler Dream med cookie dough, den er så god! Kos deg med frÅtsingen Anonymous poster hash: 352c7...a55 Svinet av, du? Pass dine egne skrivesaker Anonymous poster hash: 7d5ba...a6e Hun har rett, da. Frotse er noe av det dummeste jeg ser. Anonymous poster hash: b7f79...1fa Frotse ligger på linje med beskymre.. Sånn bortsett fra det, Ben & Jerrys coockie dough. Hva med å SVINET av da? Hva ligger det på linje med? Forøvrig er mövenpick's vanilla toffee fudge definitivt den beste isen der ute... Anonymous poster hash: 5bc8b...9e7 Skal ikke blande meg i diskusjonen deres, men det var jeg som gjorde brøleren å pirke på hi's feil og så ikke lese over det jeg selv skrev. Svimer av ble rettet til svinet av. Anonymous poster hash: 352c7...a55 Ser og skjønner den. Men, forstår ikke hva den evinnelige diskusjonen rundt skrivefeil har å gjøre i alle tråder. Og spesielt ikke når dere som henger dere opp i det ikke er stødig nok til å se over eget innlegg før dere poster selv. I tillegg så hevder dere selv at det er da opplagt at det enten er autokorektur eller skrivefeil. Har det noen gang slått dere at det kan være det samme for personene dere hakker på? Men, jeg står fortsatt for mövenpick's vanilla toffee fudge. Ingen over, ingen ved siden 😻 Anonymous poster hash: 5bc8b...9e7 True that Anonymous poster hash: 352c7...a55
Gjest flykræsj Skrevet 26. februar 2015 #29 Skrevet 26. februar 2015 Kulinaris sin kokossorbet. Eller pasjonsfruktsorbet. Begge to er fantastiske. Spiser glatt en boks alene!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #30 Skrevet 26. februar 2015 Mövenpick med valnøtter og karamell er god syns jeg Men dyrt da mann! Anonymous poster hash: 7039d...6c4
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #31 Skrevet 26. februar 2015 Tenkte å kjøpe Inspira på Joker her, men nesten 90 kr kosta den....! Anonymous poster hash: 352c7...a55
Sint naken biltyv Skrevet 26. februar 2015 #32 Skrevet 26. februar 2015 Hvorfor gidder du å ødelegge flere måneders med slanking for litt is?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå