Gå til innhold

Uttak hormonspiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG! Tok ut hormonspiralen på tirsdag og allerede er monsterblødningen (nesten ikke hatt blødninger med spiral) og menssmerter tilbake. Da håper jeg i allefall at det negative (nervøsitet, manglende sexlyst og kviser) også endres. Noen med erfaring hvor lang tid det tar? Noen som har bedre erfaringer med kobberspiral? Vurderer sterilisering, men så er det den lille stemmen...."tenk om...."

Anonymous poster hash: 91840...f8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd hormonspiral, men har prøvd mye annet med hormoner. Gikk over til kobberspiral fordi jeg ble deprimert og ikke hadde lyst i det hele tatt. 

Jeg har nok desverre litt mer vondt enn før, og om ikke større blødninger så kommer mer på en gang (typisk veldig mye et par dager, hvor jeg blør gjennom en stor tampong på kun få timer). Blødningene tror jeg har gitt seg litt etterhvert, men jeg bruker stort sett Cyklokapron, så vanskelig å sammenligne. 

Jeg klarer meg fint med Cyklokapron og smertestillende, det kan jo være verdt et forsøk?

Anonymous poster hash: f9643...54b
Skrevet

Oj, nå måtte jeg google Cyklokapron, du får altså så kraftige blødninger at du må ta tabletter. Hvordan var mens før du satte inn spiral?

Anonymous poster hash: 91840...f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...