Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Har skrevet om henne her tidligere,jeg valgte å kutte kontakten med henne pga hennes adferd,og det nyttet ikke å snakke med eller til henne. Mannen har lite kontakt med henne også pga av hvordan hun er,men det er moren hans tross alt. Mannen har 2 barn fra tidligere og et barn med meg. Vårt felles barn regner hun ikke med har jeg inntrykk av,pga konflikten med meg. Nå i vinterferien ville hun ha med de 2 eldste barnebarna på en aktivitet,mannen sa at minste også måtte få være med,men det ville hun ikke. Ble til at ingen av barna ble med. Denne forskjellsbehandlingen har gått så langt at nå føler jeg for å konfrontere henne. Utad er hun "verdens beste farmor",et menneske vi ikke kjenner igjen når folk vi møter snakker om henne. Ingen vet om at hun og jeg ikke er på talefot,hun tegner et glansbilde til andre. Jeg har lyst å si til henne at folk skal få vite hva hun har gjort, (årsaken til konflikten),og hvordan hun behandler minste hvis hun nå ikke kan se å bli voksen og oppføre seg. Hun er veldig opptatt av at hun har "gode skussmål". Jeg kan ikke se på at barnet mitt blir utsatt for dette uten å si noe. Anonymous poster hash: 2d805...9ec
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Der hadde ikke kostet meg en kalori å vært ærlig ovenfor andre.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Hvor gammel er yngste da? Har jo litt å si det også. Anonymous poster hash: e4d7a...cfb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Yngste er 7 år og kunne fint ha blitt med. HI Anonymous poster hash: 2d805...9ec
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Yngste er 7 år og kunne fint ha blitt med. HI Anonymous poster hash: 2d805...9ec Kommer litt an på hvor gamle de eldste er det. Anonymous poster hash: 34138...a05
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Eldste er 9 og 11. Anonymous poster hash: 2d805...9ec
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Jeg hadde ikke tolerert det, du får ta henne skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Har du prøvd å ordne opp i konflikten med henne, det går jo kun utover ditt barn det der ... Anonymous poster hash: 34138...a05
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Kanskje hun er redd for hva som kan oppstå i etterkant med deg? At du følger henne med argusøyne ? Anonymous poster hash: c4946...ed9
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Neppe. Hun er og blir selvskreven verdensmester i alt. Hadde hun vært redd for det ville hun nok ikke vært så frekk og nedlatende ifht sine nærmeste som hun er. Anonymous poster hash: 2d805...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå