Gå til innhold

Svigermor fornekter seg ikke!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet om henne her tidligere,jeg valgte å kutte kontakten med henne pga hennes adferd,og det nyttet ikke å snakke med eller til henne.

Mannen har lite kontakt med henne også pga av hvordan hun er,men det er moren hans tross alt.

 

Mannen har 2 barn fra tidligere og et barn med meg. Vårt felles barn regner hun ikke med har jeg inntrykk av,pga konflikten med meg.

Nå i vinterferien ville hun ha med de 2 eldste barnebarna på en aktivitet,mannen sa at minste også måtte få være med,men det ville hun ikke. Ble til at ingen av barna ble med.

Denne forskjellsbehandlingen har gått så langt at nå føler jeg for å konfrontere henne.

Utad er hun "verdens beste farmor",et menneske vi ikke kjenner igjen når folk vi møter snakker om henne. Ingen vet om at hun og jeg ikke er på talefot,hun tegner et glansbilde til andre.

 

Jeg har lyst å si til henne at folk skal få vite hva hun har gjort, (årsaken til konflikten),og hvordan hun behandler minste hvis hun nå ikke kan se å bli voksen og oppføre seg. Hun er veldig opptatt av at hun har "gode skussmål".

 

Jeg kan ikke se på at barnet mitt blir utsatt for dette uten å si noe.

 

Anonymous poster hash: 2d805...9ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der hadde ikke kostet meg en kalori å vært ærlig ovenfor andre.

Skrevet

Hvor gammel er yngste da? Har jo litt å si det også.

 

Anonymous poster hash: e4d7a...cfb

Skrevet

Yngste er 7 år og kunne fint ha blitt med. HI

 

Anonymous poster hash: 2d805...9ec

Skrevet

Yngste er 7 år og kunne fint ha blitt med. HI

 

Anonymous poster hash: 2d805...9ec

Kommer litt an på hvor gamle de eldste er det.

 

Anonymous poster hash: 34138...a05

Skrevet

Eldste er 9 og 11.

 

Anonymous poster hash: 2d805...9ec

Skrevet

Jeg hadde ikke tolerert det, du får ta henne skikkelig.

Skrevet

Har du prøvd å ordne opp i konflikten med henne, det går jo kun utover ditt barn det der ...



Anonymous poster hash: 34138...a05
Skrevet

Kanskje hun er redd for hva som kan oppstå i etterkant med deg?

At du følger henne med argusøyne ?

 

Anonymous poster hash: c4946...ed9

Skrevet

Neppe. Hun er og blir selvskreven verdensmester i alt. Hadde hun vært redd for det ville hun nok ikke vært så frekk og nedlatende ifht sine nærmeste som hun er.

 

Anonymous poster hash: 2d805...9ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...