Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Sønnen min var med en venn hjem fra barnehagen her om dagen. Denne vennen har en yngre søster som blir tre år i juli. Sønnen min kom hjem og var ganske forferdet. Søsteren til vennen hadde gått fra middagsbordet uten at hun hadde fått lov til det. Da hadde faren lukket henne inn på et rom og hun måtte stå der mens de andre spiste middag. Det var glassdør inn til rommet og hun sto og hylte, mens de andre spiste middag. Ved to anledninger hadde hun kommet ut fra rommet og da hadde hun blitt løftet inn på rommet igjen. Er ikke det litt heavy? Anonymous poster hash: 945ab...87b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Hva vil du si da? Det er ikke noe jeg ville gjort med mitt barn, men ikke noe du har noe med. Anonymous poster hash: fa047...551
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Nesj, det er helt innafor. Ikke min oppdragerstil, men helt greit. Anonymous poster hash: 8f724...d27
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Hva har du tenkt å si da? Anonymous poster hash: 4b76f...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå