Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 http://plectrumbanjo.info/costura-2014-pre-collection-bridal-gowns-by-pronovias/pronovias-wedding-dresses-2014-costura-leiva-strapless-sheath-gown/ Har litt smalere hofter enn modellen men litt større armer Anonymous poster hash: a35aa...022
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Ja, fin!!! Anonymous poster hash: d0ca9...6b3
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Synes fasongen var veldig fin - men stoffet lignet gardinet jeg kjøpte for ei ukes tid siden. Det var faktisk helt underlig likt. Anonymous poster hash: 14c42...14f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Kjempefin! Etter å ha prøvd endel brudekjoler selv (og har smale hofter og bredere armer/skuldre), synes jeg hjerteformet utrigning er penere enn tvers over. Ser mer propesjonalt ut. Men kjolen var kjempefin Anonymous poster hash: 67806...53c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Nei den var ikke fin! Anonymous poster hash: 8fa09...b75
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Overhodet ikke faktisk. Har enda ikke sett et menneske som ser bra ut med sånn rett over stroppeløs overdel, det blir en bulk under armen over kjolen (som selvfølgelig er retusjert vekk på modellen) og ofte går bruden og heiser i overdelen av frykt for at den skal skli for langt ned. Jeg synes heller ikke det er pent med så pinetrange tettsittende kjoler uansett hvordan fasong bruden har, det er rett og slett for stramt. Men smaken er som baken, det viktigste er hva du synes og ikke hva jeg mener... Anonymous poster hash: 572a0...0b8
MTF Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Veldig fin. helt min stil (ligner på den jeg hadde da jeg giftet meg) eneste jeg kan styre meg for er det båndet i livet.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Kjempefin MEN enig med noen over her som sier at stroppeløse kjoler er noe herk når du skal gå med den en hel dag og den skal sitte som støpt. Jeg hadde det, og stresset så mye de par siste ukene før bryllupet at jeg gikk ned 4-5 kg. Salongen klarte ikke sy den inn mer, og jeg gikk og var ekstremt oppmerksom på at den kunne sige ned. Hadde ikke valgt den i dag, men men... Anonymous poster hash: c6a33...24e
MTF Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Jeg gikk også ned noen kg før den store dagen og fikk ikke sydd inn min kjole, men den skled ikke ned av den grunn. Var såpass stiv i overdelen at den holdt seg fint oppe selv om den var stor. Min var ikke skjært rett over bysten da, men hadde en "ujevn" blondekant, men tror nok ikke det gjorde noen forskjell ift det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 Bare jeg som får en beskjed om å laste ned en ny versjon av et eller annet da jeg prøver å gå inn?? Hmmm virus kanskje... Anonymous poster hash: 49b3b...680
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. februar 2015 #12 Skrevet 26. februar 2015 Bare jeg som får en beskjed om å laste ned en ny versjon av et eller annet da jeg prøver å gå inn?? Hmmm virus kanskje... Anonymous poster hash: 49b3b...680 Jeg fikk også beskjed om det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #13 Skrevet 26. februar 2015 Jeg syns den var nydelig. valgte kjole fra samme merke selv Anonymous poster hash: 49409...f02
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #14 Skrevet 26. februar 2015 Den er veldig pen, men tror dessverre ikke den sitter pent på særlig mange i virkeligheten. Anonymous poster hash: b8d7a...32b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #16 Skrevet 26. februar 2015 Slik bildet viser den synes jeg den var vakker, men i virkeligheten har jeg aldri sett noen kjoler uten stropper som egentlig sitter pent. Anonymous poster hash: 18143...1fd
Nullstress;) Skrevet 26. februar 2015 #17 Skrevet 26. februar 2015 Bare jeg som får en beskjed om å laste ned en ny versjon av et eller annet da jeg prøver å gå inn?? Hmmm virus kanskje... Anonymous poster hash: 49b3b...680 Jeg fikk også beskjed om det. Jeg og 😯
Villbringebringebær Skrevet 26. februar 2015 #18 Skrevet 26. februar 2015 Pen på henne. Sikkert ikke like pen på en med større armer og litt tendenser til underarmspupper. Nederst på kjolen der blondestoffet syntes godt fikk jeg også litt oldemor/gardin følelse. Ville ikke brukt den om du har større armer enn modellen da armene er noe av det som kommer best frem. Har du i tilegg smalere hofter tror jeg neppe det er kjolen for deg da den vil bli fornøyd i kropp og gi enda mer fokus til armene.
Englenemine Skrevet 26. februar 2015 #19 Skrevet 26. februar 2015 Den type er veldig fin, ligner den jeg hadde men min var ikke få enkel. Ser veldig pent ut når man er slank som modellen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå