Gå til innhold

Augustmammaer i Bergen ? :)


Julymom2015

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen flere her inne som er fra eller bor i Bergen ? :) Hadde vært kjekt å komme i kontakt med noen :) Jeg er 25 år, første gangs, aner fremdeles ikke kjønn, har termin mellom 18 og 22 August:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Bergen!! Terminenmin er flyttet til 30.07 men er ganske sikker på at babyen kommer i august likevel! Blir min og min manns første baby <3 vi venter en veeeldig aktiv gutt! Det har gått bare en tre uker fra jeg kjente antydning til spark og frem til nå hvor jeg kan kjenne ham fra utsiden av magen! Helt sykt og vidunderlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt, jeg hører bare masse bevegelser i doppleren enda :) hvor gammel er du? :)

Endret av Blondiee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det gjorde jeg også! Hver eneste gang dopleren kom på magen:D jeg blir 27 før babyen kommer ;)

jeg er nylig fyllt 25. så jeg nærmer meg 26 når den lille kommer :)

Prøver som sagt å komme litt i kontakt med folk i samme situasjon, jeg er egentlig fra sogn og fjordane, men har bodd i Bergen siden 2012, å mannen kommer herfra, så vi blir nok her :) 

Jeg har liksom ingen venner heller som er gravide, så er litt ensom..alle de andre bare drikker å fester liksom, blir jo invitert med på festene, men det er også det...å jeg har ikke så veldig lyst å feste liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Bergen. Venter barn nr to. Har en gutt på to år fra før. Jeg vil være 32 år når barnet blir født. Har termin ca 3 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra Bergen. Venter barn nr to. Har en gutt på to år fra før. Jeg vil være 32 år når barnet blir født. Har termin ca 3 august.

Så kjekt å gratulerer til deg og :) Kjekt med flere, kanskje vi skulle laget en facebook gruppe etterhvert ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Stord og min mann fra Austevoll. Han har bodd i Bergen siden han var 16 og er nå 31, jeg har bodd her siden jeg var 21ca! Vi kjøpte oss hus for noen år siden og kommer definitivt til å bli værende her! Jeg har en venninne som er gravid som er noen måneder lengre enn meg! Men jeg har absolutt plass til flere venner i samme situasjon!! Har ikke så veeeldig mangen jeg omgås med sån totalt sett utenom jobb og de jeg må reise for å treffe! Jeg er heller ikke den som ønsker å dra ut å feste så mye lengre heller, fikk gjort mer en nok av det i tenårene for å si det sånn, haha. Nå er jeg bare klar for mammarollen <3

Blir gjerne med på en Facebook-gruppe etterhvert !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bergen, termin ca 20.august. Jeg flytter til sogn og fjordane før fødselen, men kan gjerne være med å treffe andre for å dele felles opplevelser :) jeg er 28 år, har en fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å opprette en hemmelig gruppe for August mammaer i Bergen på Facebook nå, hvis noen vil være med, så send meg en privatmelding her :) så legger jeg deg til som venn og i gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er og 25 år, fra Bergen og venter en gutt i august. Helt ny på forum her inne. Jeg har også få venninner her i Bergen som skal ha barn. Så hadde vært kjekt å treffe noen som skal ha baby på samme tid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisen.Er en jente på 30 som har termin 15 august.Meg og min mann har fra før en liten gutt på 3 år.Det hadde Vært veldig koselig å komme i kontakt med noen andre som også har termin i samme måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...