Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Har dere blitt overrasket over hvor mye dere tålte? Jeg mener selv jeg har lav smerteterskel. Jeg går nesten i bakken hvis jeg dunker borti et bord, skikkelig pyse. Må si jeg ble overrasket over meg selv da jeg brakk tåa i et sammenstøt. Det gjorde selvfølgelig vondt, men det gjør jo alt så da jeg tok av sokkene på kvelden å så at den vonde tåa var svært ble jeg sjokkert over at jeg hadde tålt det. Anonymous poster hash: 00d65...134
Fashionista Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Jeg føler selv at jeg nesten ikke tåler noen ting av smerte. Jeg er en av de som kan gråte hvis jeg klemmer fingrene mine f.eks. Jeg er nok innerst inne litt redd for smerte, så hvis jeg får vondt tenker jeg automatisk at det er noe "farlig". Litt teit kanskje, men slik er det jo bare. Jeg må imidlertid si at jeg er utrolig stolt over å ha født! Ja, jeg fikk epidural, men jeg hadde nærmere 24 t med veldig vonde åpningsrier uten smertelindring først og DET overrasket meg at jeg var i stand til å takle!! Jeg har også hatt blindtarmbetennelse som barn og jeg gikk faktisk så lenge at den nesten hadde sprukket da jeg ble operert. Det var også fryktelig vondt, men jeg taklet det også. Jeg tåler nok mer enn jeg tror, men redselen for smerter er nok bare en del av den jeg er uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå