Gå til innhold

Flere med eldre mammadalter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I skolealder?

Har en på 9.

Han er veldig mammagutt, selv om han også er typisk gutt.

Når jeg kommer fra jobb så henger han nesten ut av vinduet av glede.

Det er aller helst jeg som skal legge om kvelden, og jeg skal aller helst være hjemme. Han liker ikke at jeg er borte om kvelden, selv om pappaen er kjempeflink og de har et nært forhold.

Han er liksom fortsatt like oppriktig glad for å se meg hver dag som i bhg, og jeg er ikke vært mye borte fra han.

Vi koser oss mye, og han elsker når vi gjør koselige ting.

Har aldri likt å sove borte heller, liker de samme rutinene og at vi koser oss med god mat, godterier, lys og tv-program på helgene.

Utenfra fremstår han nok som en populær og skikkelig fotball gutte-gutt, men hjemme er han er skikkelig mammagutt.

Flere som har det sånn?

Gruer meg nesten til å dra til ei god vennine som har bursdag i kveld..

Anonymous poster hash: 73a44...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I skolealder?

Har en på 9.

Han er veldig mammagutt, selv om han også er typisk gutt.

Når jeg kommer fra jobb så henger han nesten ut av vinduet av glede.

Det er aller helst jeg som skal legge om kvelden, og jeg skal aller helst være hjemme. Han liker ikke at jeg er borte om kvelden, selv om pappaen er kjempeflink og de har et nært forhold.

Han er liksom fortsatt like oppriktig glad for å se meg hver dag som i bhg, og jeg er ikke vært mye borte fra han.

Vi koser oss mye, og han elsker når vi gjør koselige ting.

Har aldri likt å sove borte heller, liker de samme rutinene og at vi koser oss med god mat, godterier, lys og tv-program på helgene.

Utenfra fremstår han nok som en populær og skikkelig fotball gutte-gutt, men hjemme er han er skikkelig mammagutt.

Flere som har det sånn?

Gruer meg nesten til å dra til ei god vennine som har bursdag i kveld..

Hehehe. Som å lese om meg og min gutt. Og han er 12 år :) Han hater at jrg er borte. Derfor viktig at jeg faktisk drar å trener og slikt, så det ikke blir for drøyt. Det er jo koselig. Han er fryktelig mammadalt, men også populær og kul.

Anonymous poster hash: d393e...8ef

Skrevet

Legger du han?????

Anonymous poster hash: 90a43...df2

Skrevet

Legger du han?????

Jeg legger mine også, opp til 11 år gamle. Eldste sier natta i stua og legger seg selv, men jeg syns egentlig det er viktig å si natta til barna inne på rommet dems. Da kan de få en sjanse til å kunne prate med oss voksne om det er noe.

Skrevet

Uff, nesten godt å høre det er flere:))

Jeg legger han i form av at jeg blir med opp, tar en prat på sengekanten, brer over dyna og kysser god natt.

Skrevet

Legger du han?????

Følger han inn i sengen,snakker litt, koser, mange natta kyss og kos. Brer over dyna og sier god natt. Men frem til han var 10 år så lå jeg hos han til han sovnet. Han våknet også opptil 10 ganger hver natt. Slitsomt. Sov sin aller første hele natt som 9 åring.

Anonymous poster hash: d393e...8ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...