Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Selvsagt veldig mange godtfungerende som har dette også, ikke overtolk mitt spørsmål, men hvorfor har mange Harry folk hunder? Eller bikkjer som de liker å kalle dem. Anonymous poster hash: da442...311
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Litt overlegen her ja Er ikke Harry (se der ja, er jo et NAVN) men kjenner noen som er Harry og de har hund og et etternavn som følger Harry og driver med utstillinger og tar godt vare på hunden. Harry er kul, snill og intelligent med god jobb og humor! Heia Harry! Anonymous poster hash: da924...0b9
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Fordi de røyker og har boblejakker. Sånn er alle harry. Og alle er like. Kanskje er de bedre mennesker enn oss som ikke har hunder? Kanskje har jeg ikke hund fordi jeg ikke gidder å bry meg? Kanskje er jeg harry?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Er vel fordi de er for harry for mennesker, og må ty til hundeselskap Anonymous poster hash: f8a10...a91
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Nå har sånn ca 40-50% av landets befolkning hund, så sjansen er jo der for at noen er harry. Tullete utsagn. Anonymous poster hash: ec5ba...c30
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Jeg anser meg selv som litt harry, både i klesstil, musikksmak og interiørsmak, men jeg har ikke hund. Jeg er også veldig "godtfungerende" altså, godt betalte jobber har vi begge to, greit utdannet og lever et godt og trygt liv Nytt for meg at harry mennesker ikke er godtfungerende...... Anonymous poster hash: 4dce0...a59
Pengetreet Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Fordi de er glade i hunder kanskje? Og fordi de ikke selger den straks den blir umoderne
skinnfilla Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Kanskje de ikke vet at de er harry?! Herregud, tenk så grusomt om ingen har sagt det, også går de hen og skaffer seg hund!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 De har også gjerne farga håret sort under og bleika over .. Anonymous poster hash: a86ee...dc6
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 Er det kanskje litt harry å generalisere?.. Anonymous poster hash: c57c0...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå