Gå til innhold

Mystisk kallenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en svært fin fyr, utrolig hyggelig og populær.. Fikk høre av noen venner at han har et kallenavn som "kongen" men det er ingen som vil fortelle meg hvorfor.. Begynner å bli seriøst og hver gang jeg tar dette opp med ham spøker han det bare bort...

Hadde du blitt litt bekymret?

Anonymous poster hash: 819de...71b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

da tenker jeg hva hvis han er kriminell?

Anonymous poster hash: 819de...71b
Skrevet

Kanskje det er en historie fra ungdomstiden som han synes er litt flaut?

Anonymous poster hash: 3ca56...daa

Skrevet

Kompiser fra ungdomstiden? Har hørt slike kallenavn før, og det er alltid sexrelatert. Hvem som får flest damer til sengs iløpet av en viss periode, hvem som får "isdronninga" til sengs først, hvem som først har trekant med to tilfeldige damer osv. Altså en sånn sex-veddemål- greie de har hatt i ungdomstiden

Anonymous poster hash: 03ede...ab4

Skrevet

Jeg hadde sagt at jeg ville vite det, og ikke latt ham spøke det bort. Dersom det f eks var et tilnavn han fikk fordi han var den i guttegjengen som pulte flest horer på gutteturen til Amsterdam, så hadde det spilt en rolle for meg.

Anonymous poster hash: 1df74...ad9
Skrevet

Jeg har en i omgangskretsen som har "Kongen" som kallenavn. Det er sexrelatert. Han er skikkelig rundbrenner og har vært det siden han fikk fanten ut av buksa.

Jeg har derimot hørt en annen bli kalt "Kongen" også, og da var det fordi han en gang tapte så veldig i et drikkespill, og måtte leke "kongen på haugen", altså han måtte strippe på et salongbord... Kallenavnet har satt seg litt på ham også etter den episoden. 

Anonymous poster hash: b5fa1...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...