Gå til innhold

Noe lyse rosa på papiret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden el merket mensen lignende smerter i magen, har hatt desse smertene i 8 dager, på den 4-5 dagen var det noe lyserosa på papiret. Var kunn med den ene gangen. Hadde ubeskyttet sex 15 feb. Smertene begynte 17 feb. Å den rosa flekken kom 20 feb. Kan det ha vært den berømte festeblødningen ? Har aldri hatt det før tidligere.

Anonymous poster hash: eba19...a9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har siden el merket mensen lignende smerter i magen, har hatt desse smertene i 8 dager, på den 4-5 dagen var det noe lyserosa på papiret. Var kunn med den ene gangen. Hadde ubeskyttet sex 15 feb. Smertene begynte 17 feb. Å den rosa flekken kom 20 feb. Kan det ha vært den berømte festeblødningen ? Har aldri hatt det før tidligere.

Ingen ?

Skrevet

Ja, kan ha vært. Men godt mulig at det var for tidlig og. Embryoet fester seg som regel ikke før 5-7 dager etter EL.

Skrevet

Okay, som sagt så har jeg aldri opplevd dette før. Men var det første jeg tenkte.

Skrevet

Kan høres ut som festeblødning, ja! Lykke til!!

Anonymous poster hash: 0d31f...7ef

Skrevet

Hadde også noe lyserosa på papiret en gang, og resultatet står og ser Disney jr nå:-)

Anonymous poster hash: fdfa6...7b9

Skrevet

Hadde også noe lyserosa på papiret en gang, og resultatet står og ser Disney jr nå:-)

Anonymous poster hash: fdfa6...7b9

Åååå, så spennende da :) håper det var festeblødning :D

Skrevet

Ja, kan ha vært. Men godt mulig at det var for tidlig og. Embryoet fester seg som regel ikke før 5-7 dager etter EL.

si det til de på den ene tråden i bli gravid forumet. Der er det flere som tester positiv 5-6 dpo

Anonymous poster hash: c38fd...cf6

Skrevet

si det til de på den ene tråden i bli gravid forumet. Der er det flere som tester positiv 5-6 dpo

Anonymous poster hash: c38fd...cf6

Okaii :) får bare vente å se da:)

Skrevet

Jeg hadde det ca 1 uke før jeg fikk mensen, og resultater er en nydelig jente på 6 år:)

Anonymous poster hash: 912cf...3a4
Skrevet

Jeg hadde det ca 1 uke før jeg fikk mensen, og resultater er en nydelig jente på 6 år:)

Anonymous poster hash: 912cf...3a4

Spennende :D håper jeg er like heldig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...