Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Bodde på hotell i helgen og fikk en regning på vin, siden de mente vi hadde åpnet en flaske vin og blandet det ut med vann , men det har vi ikke gjort!!! Skjønner ikke at vi fikk den regningen, kunne like godt vært noen før oss som gjorde det ? Helt sjokkert Anonymous poster hash: 6cb93...460
skinnfilla Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Jøss, spesielt. Jeg fikk faktisk en flaske glasscola av Ernst hotell da vi var der sist. Jeg ga beskjed om at jeg hadde tatt en cola, og damen sa , jaja, det går fint God valentinsdag! Det kaller jeg service ! Utrolig fornøyd med både opphold, mat og service, kjempebra !
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 For en service Kan jeg klage da? jeg vil ikke betale for denne flaske vinen hvis det var de forrige gjestene som gjorde dette.. Hvordan vet de ? Anonymous poster hash: 6cb93...460
skinnfilla Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 For en service Kan jeg klage da? jeg vil ikke betale for denne flaske vinen hvis det var de forrige gjestene som gjorde dette.. Hvordan vet de ? Anonymous poster hash: 6cb93...460 Ja, du kan klage, de ansatte skal gå igjennom minibar mellom gjestene, og jeg vil tro at de ikke åpner vinflasker for å se om de er vannet ut. Det er nok neste gjest som klagde, men de kan jo ikke med sikkerhet si hvem som har gjort det. Dette burde hotellet ta på sin kappe , og ikke beskylde gjester. Jeg ville helt klart tatt en tlf, hoteller er klar over at gjester prater , enten oppholdet var bra eller dårlig. De ønsker ikke negativ omtale, og gjør sitt beste for at gjestene skal være fornøyde. Når det er sagt , hvem i himlens navn vanner ut vin med vann ? Utrolig sært.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Ja veldig sært.. men var vel noen som prøvde å stikke unna uten å betale for seg! Anonymous poster hash: 6cb93...460
Mathias07 Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 For en service Kan jeg klage da? jeg vil ikke betale for denne flaske vinen hvis det var de forrige gjestene som gjorde dette.. Hvordan vet de ? Anonymous poster hash: 6cb93...460 Ja, du kan klage, de ansatte skal gå igjennom minibar mellom gjestene, og jeg vil tro at de ikke åpner vinflasker for å se om de er vannet ut. Det er nok neste gjest som klagde, men de kan jo ikke med sikkerhet si hvem som har gjort det. Dette burde hotellet ta på sin kappe , og ikke beskylde gjester. Jeg ville helt klart tatt en tlf, hoteller er klar over at gjester prater , enten oppholdet var bra eller dårlig. De ønsker ikke negativ omtale, og gjør sitt beste for at gjestene skal være fornøyde. Når det er sagt , hvem i himlens navn vanner ut vin med vann ? Utrolig sært. Vann er en ting, men det finnes de som tisser i tomme øl bokser å setter de tilbake i minibaren.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Det er bare for sykt!! får de ikke bot eller noe da ?? Anonymous poster hash: 6cb93...460
skinnfilla Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 For en service Kan jeg klage da? jeg vil ikke betale for denne flaske vinen hvis det var de forrige gjestene som gjorde dette.. Hvordan vet de ? Anonymous poster hash: 6cb93...460 Ja, du kan klage, de ansatte skal gå igjennom minibar mellom gjestene, og jeg vil tro at de ikke åpner vinflasker for å se om de er vannet ut. Det er nok neste gjest som klagde, men de kan jo ikke med sikkerhet si hvem som har gjort det. Dette burde hotellet ta på sin kappe , og ikke beskylde gjester. Jeg ville helt klart tatt en tlf, hoteller er klar over at gjester prater , enten oppholdet var bra eller dårlig. De ønsker ikke negativ omtale, og gjør sitt beste for at gjestene skal være fornøyde. Når det er sagt , hvem i himlens navn vanner ut vin med vann ? Utrolig sært. Vann er en ting, men det finnes de som tisser i tomme øl bokser å setter de tilbake i minibaren. Noen folk er helt utrolige! Har hørt endel skrekkhistorier fra hotellansatte, hvor gjester smører inn rommet i drit, mensen, mat og alt mulig. Kan ikke fatte at noen kan være så ekle! Regner med de sjekker inn under falskt navn, for ingen vil vel bli tatt for noe sånn!Pisse i ølbokser? Lønna til de som rengjør hotellrom burde være skyhøy med risikotillegg !
the amazing spidermamma Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 De bør jo være ganske sikre før de beskylder gjester for å stjele fra minibaren, da! Skikkelig frekt. Jeg hadde klaget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå