Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Minus 10 kg nå på 5 uker. Det er vel litt rart? Vil ikke mer ned nå, men eier ikke matlyst og er kvalm store deler av dagen. Noen som har byttet til et annet preparat de har vært fornøyd med? Anonymous poster hash: 4c1f8...460
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Min psykiater sa at grunnen til at folk går opp eller ned på antidepressiva er at når medisinen virker, vil de som ikke har hatt matlyst i deprimert tilstand gå opp, mens de som har trøstespist vil gå ned, fordi matinntaket stabiliserer seg. Om du er kvalm og ikke har matlyst konstant ville jeg bedt om å forsøke et annet preparat. Anonymous poster hash: 6c950...009
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Min psykiater sa at grunnen til at folk går opp eller ned på antidepressiva er at når medisinen virker, vil de som ikke har hatt matlyst i deprimert tilstand gå opp, mens de som har trøstespist vil gå ned, fordi matinntaket stabiliserer seg. Om du er kvalm og ikke har matlyst konstant ville jeg bedt om å forsøke et annet preparat. Anonymous poster hash: 6c950...009 Ja, jeg bør vel bytte.. Er bare så råd for ikke å få samme virkning da jeg endelig har fått det ok med angsten og depresjonen min, etter 5 år. Anonymous poster hash: 4c1f8...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå