Gå til innhold

har en liten pengekrise.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke lønn før mandag og har bare en 100 lapp igjenn etter jeg måtte betale ei regning. Vi skal feire ett jubileum i morgen og jeg trenger noen tusenlapper. er det noe jeg kan søke på for å få penger kjappt på konto? Helst i dag. Jeg eier ikke ett kredittkort og det er forseint å søke om det nå:) noen tips?

 

Anonymous poster hash: 694ef...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt, ring banken og spør om du kan få overtekke kontoen med nokre tusen denne mnd. Då eg var student hadde banken min ei ordning på at studentkontoar kunne overtekkast med 3000, slik at dei slapp telefonstorm om studielåna var seine.

 

Anonymous poster hash: 16539...f91

Skrevet

Er det mulig? Jeg har bsu med 2000 jeg kan ta ut også da. Men hvordan virker det i såfall? Æsj, jeg er så dålig på slike ting som det å låne penger eller alt som har med bank og gjøre! Hi

 

Anonymous poster hash: 694ef...ba3

Skrevet

Du ringer og spør i banken om du kan få en kreditt frem til mandag. Så ordner de det, enten det eller så låner du pengene fra bsu'en din og setter inn igjen på mandag.

Skrevet

Jeg ser det står at det tar ca 5 virkedager før bsu pengene blir overført!hi

 

Anonymous poster hash: 694ef...ba3

Skrevet

Jeg ser det står at det tar ca 5 virkedager før bsu pengene blir overført!hi

 

Anonymous poster hash: 694ef...ba3

Da må du ringe banken å få en kreditt istedet. De er veldig behjelpelige sånn :)

Skrevet

Trustbuddy

Gratis lån i to uker tror jeg..

 

Anonymous poster hash: b8f9a...969

Skrevet

Du tar ikke ut bsu, da får du ikke starte bsukontoer senere.

 

Hva med coopkortet som det ofte står penger på?

 

Ring banken og hør om du kan få en kreditt på kontoen din til du får lønn, helt normalt!

 

Eller spør foreldrene dine om et lite lån?

 

Lån av ungenes sparekonto og betal inn litt ekstra når du får lønn!

 

Selg noe på finn/Facebook.

 

Anonymous poster hash: c8cc4...07a

Skrevet

Fikk god hjelp i banken. Ble ett gebyr på 25 kr pr 1000 lapp. Kjempekjekt:))hi

 

Anonymous poster hash: 694ef...ba3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...