Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Til en venninne! Hun bare klager på mannen sin til meg, hver gang det er noe hun irriterer seg over tikker det inn mld, sikkert 20-30 ganger daglig. Dette er noe: * Nettopp fått baby, han holder babyen maks 5 min daglig. Tar ikke nattevåk til tross for han er hjemme 4 uker i slengen. * sitter med iPad fra morgen til kveld, til tross for de har enda et barn * kan ikke lage mat, ikke koke poteter engang * bestemmer hva hun skal bruke penger på, til tross for delt økonomi * klager på hodepine, kanskje ikke rart når han sitter på iPad fra morgen til kveld?! Jeg sa når hun gikk gravid at hun måtte lære han opp ang matlaging så fikk hun kanskje igjen for det etterpå. Har også anbefalt forbud mot iPad en stund siden både mannen og barnet er avhengig. Og kommunikasjon mellom de to er en fin bil... Hva kan jeg gjøre? Mister jo respekt for denne latsekken av en mann! Anonymous poster hash: 3ac12...7cb
Fandens Oldemor Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Og dette er ditt problem fordi..?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 For jeg får høre om det hele dagen. Jeg våknet opp til 7 mld om dette. Skjønner ikke at hun orker. Men hvordan si på en grei måte at jeg ikke vil høre om det mer og at hun heller bør snakke med mannen sin? Anonymous poster hash: 3ac12...7cb
Fandens Oldemor Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Da ville jeg sagt at du har prøvd å komme med råd ang hvordan hun kunne ryddet opp i dette. Hun valgte å overse alle, så da blir det litt slitsomt for deg å høre så mye om det, det tapper deg for energi. Tror ikke du skal bruke tid på å finne ut hvordan du kan gjøre noe med dette, men si rett ut at du helst ikke vil våkne til 7 meldinger om det når hun uansett ikke er mottakelig for råd om hvordan hun kan bedre sin egen situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå