Gå til innhold

ny mann, enorm barneflokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å skille seg fra mannen du har fem barn sammen med, for så å bli sammen med en ny mann i samme øeblikk med seks barn? 11 barn tilsammen

Anonymous poster hash: 0ad91...9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk får gjøre som de vil. Personlig ville jeg ikke satt meg selv i den situasjonen, blir altfor mye barn. Personlig ville jeg ikke hatt fem barn heller da. Dyrt blir det hvertfall, mange barn som skal følges opp og sikkert mye konflikter.

Anonymous poster hash: ad2e0...742

Skrevet

Blir i hvert fall ikke mye tid for nyforelskede.

Skrevet

Det hadde ikke jeg gjort av flere grunner. Men nå er det ikke meg dette gjelder. Tenker at hvis følelsene virkelig er rette og man kan ha tid både til hverandre og hvert enkelt barn, så kjør på.

Anonymous poster hash: 13dc3...848

Skrevet

Blir ikke helt det samme, men jeg var alene med 5 barn da jeg traff mannen min. Han hadde 2 barn fra før og vi har tvillinger på 2 år sammen. Jeg angrer abslolutt ikke. Ja, det er slitsomt, men utrolig gøy også! Et herlig kaos vil jeg si :D Tror dere kommer til å få det superfint sammen så lenge barna liker hverandre :)

Anonymous poster hash: 62e19...4ca

Skrevet

Da måtte vi ihvertfall ha vært særboere i maaaaange år, helst til minst halve "ungeskokken" hadde flyttet hjemmefra :P

Anonymous poster hash: b459b...885

Skrevet

Blir ikke helt det samme, men jeg var alene med 5 barn da jeg traff mannen min. Han hadde to barn fra før og jeg hadde som sagt 5. Vi har tvillinger på 2 år sammen. Vi har det utrolig gøy sammen og jeg kan ærlig si at vi har det aldri kjedelig. Her skjer det noe hele tiden ;) Men, det er utrolig mye jobb med så mange barn. Er du villig til å bruke all tiden din på barna? Det er sjelden jeg har alene tid for å si det sånn. Det hender jeg er så sliten at jeg bare har lyst til å sette meg ned å gråte. Og vi har "bare" ni barn.

Om barna liker hverandre og dere har tid til hvert enkelt barn (det er superviktig!!) så synes jeg dere skal kjøre på :D Og når dere har barn fra tidligere forhold er vel barna hos sin andre foreldrer av og til? Vi har de en uke hver, så den uka vi bare har twinsa får vi hvilt ut og får masse ny energi til å ha det gøy med alle barna når de kommer.

Jeg har aldri angret, uansett hvor sliten jeg kan føle meg. Jeg kaller det bare et herlig kaos :D

Skrevet

Hadde aldri gjort det.

Anonymous poster hash: 89aec...d2c

Skrevet

Blir ikke helt det samme, men jeg var alene med 5 barn da jeg traff mannen min. Han hadde to barn fra før og jeg hadde som sagt 5. Vi har tvillinger på 2 år sammen. Vi har det utrolig gøy sammen og jeg kan ærlig si at vi har det aldri kjedelig. Her skjer det noe hele tiden ;) Men, det er utrolig mye jobb med så mange barn. Er du villig til å bruke all tiden din på barna? Det er sjelden jeg har alene tid for å si det sånn. Det hender jeg er så sliten at jeg bare har lyst til å sette meg ned å gråte. Og vi har "bare" ni barn.

Om barna liker hverandre og dere har tid til hvert enkelt barn (det er superviktig!!) så synes jeg dere skal kjøre på :D Og når dere har barn fra tidligere forhold er vel barna hos sin andre foreldrer av og til? Vi har de en uke hver, så den uka vi bare har twinsa får vi hvilt ut og får masse ny energi til å ha det gøy med alle barna når de kommer.

Jeg har aldri angret, uansett hvor sliten jeg kan føle meg. Jeg kaller det bare et herlig kaos :D

WOW- 9 barn!

Anonymous poster hash: 62e19...4ca

Skrevet

En ting er å avslutte et ekteskap og flytte ut. Jeg mener at da bør man ha en tid for seg selv en stund, spesielt når det er barn i bildet. Gi dem litt tid til å venne seg til at mamma og pappa ikke er sammen lenger før de i tillegg må venne seg til en ny stefar og fem-seks stesøsken.

Synes man det er flott og fint med 11 barn tilsammen er ikke det noe jeg skal legge meg opp i. Men som sagt, jeg tenker at tidsperspektivet her bør justeres etter barna.

Skrevet

Hva synes dere om å skille seg fra mannen du har fem barn sammen med, for så å bli sammen med en ny mann i samme øeblikk med seks barn? 11 barn tilsammen

Anonymous poster hash: 0ad91...9f2

Regner med at ei med fem barn og en med seks barn begge er så glade i barn at de vil takle en stor barneflokk i seg selv.

Men det jeg reagerer på er "for så å bli sammen med en ny mann i samme øyeblikk". Akkurat det vitner om lite god dømmekraft i mine øyne. Barn som går gjennom en skillsmisse fortjener bedre enn å bli påtvunget mor eller fars nye kjæreste umiddelbart etterpå. Så mange barn bør ikke involveres med hverandre uten at foreldrene er 100 % sikre på at det blir de, og da skal barna introduseres forsiktig for hverandre, for det å plutselig skulle bli en "søskenflokk" på 11 må være en ekstrem omstilling.

Et annet aspekt er jo det økonomiske i det hele. Har to med så store barneflokker råd til å finne stort nok husvære? Har de råd til minibuss med plass til alle barna?

Skal noe slikt fungere så tror jeg man må bruke tid - mye tid - før man kaster seg ut i det. Men umiddelbart etter skillsmissen? Nei.

På sikt - tja... hvis de orker, men kjærestetid alene kan de nok ikke forvente på maaaaange år.

Anonymous poster hash: 907be...437

Skrevet

Nei, den situasjonen hadde jeg aldri begravd meg og barna mine oppi. Finn en mann med et eller to barn. 11 barn til sammen er jo horribelt. Hvordan skal dere bo? Hvordan ha råd til så mange barn? Tenk, hvilket matbudsjett!

Anonymous poster hash: 0b47c...389

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...