Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Noen her som har slitt med å bli gravid etter at dere har blitt gravid relativt fort tidligere (1 pp. og 6 pp.)? Sliter med å bli gravid med nr. 3 (er i pp 12).. Har også prøvd pergotime (to stk. kurer), uten graviditet. Har stabile sykluser, og eggløsning hver måned.. Gir snart opp.. Anonymous poster hash: d4dd9...941
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Noen her som har slitt med å bli gravid etter at dere har blitt gravid relativt fort tidligere (1 pp. og 6 pp.)? Sliter med å bli gravid med nr. 3 (er i pp 12).. Har også prøvd pergotime (to stk. kurer), uten graviditet. Har stabile sykluser, og eggløsning hver måned.. Gir snart opp.. Anonymous poster hash: d4dd9...941 Akkurat det samme her. 11 pp nå..Så frustererendes. Eggløsning hver mnd her også.. Anonymous poster hash: 98ffc...eed
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Noen her som har slitt med å bli gravid etter at dere har blitt gravid relativt fort tidligere (1 pp. og 6 pp.)? Sliter med å bli gravid med nr. 3 (er i pp 12).. Har også prøvd pergotime (to stk. kurer), uten graviditet. Har stabile sykluser, og eggløsning hver måned.. Gir snart opp.. Anonymous poster hash: d4dd9...941 Akkurat det samme her. 11 pp nå..Så frustererendes. Eggløsning hver mnd her også.. Anonymous poster hash: 98ffc...eed 1pp på førstemann, 5 pp andremann... Anonymous poster hash: 98ffc...eed
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Jeg var akkurat som dere. Hadde to barn som kom som noen skudd Tredjemann lot vente på seg. Hadde to MA. Gikk også til behandling hos gynekolog, men da vi hadde gitt helt opp kom hun. I dag er hun fire år. Dere har sikkert hørt det før, men å slappe helt av er det beste. (Vet det ikke er lett...) Lykke til Anonymous poster hash: 6519a...3b9
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Første vår kom på ppilla. Med andremann måtte vi prøve i 18mnd før det lyktes. 😊 Anonymous poster hash: 68515...632
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Noen her som har slitt med å bli gravid etter at dere har blitt gravid relativt fort tidligere (1 pp. og 6 pp.)? Sliter med å bli gravid med nr. 3 (er i pp 12).. Har også prøvd pergotime (to stk. kurer), uten graviditet. Har stabile sykluser, og eggløsning hver måned.. Gir snart opp.. Anonymous poster hash: d4dd9...941 Akkurat det samme her. 11 pp nå..Så frustererendes. Eggløsning hver mnd her også.. Anonymous poster hash: 98ffc...eed Føler med deg.. Håper det klaffer snart for oss begge. Anonymous poster hash: d4dd9...941
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Noen her som har slitt med å bli gravid etter at dere har blitt gravid relativt fort tidligere (1 pp. og 6 pp.)? Sliter med å bli gravid med nr. 3 (er i pp 12).. Har også prøvd pergotime (to stk. kurer), uten graviditet. Har stabile sykluser, og eggløsning hver måned.. Gir snart opp.. Anonymous poster hash: d4dd9...941 Akkurat det samme her. 11 pp nå..Så frustererendes. Eggløsning hver mnd her også.. Anonymous poster hash: 98ffc...eed 1pp på førstemann, 5 pp andremann... Anonymous poster hash: 98ffc...eed Takk for svar Anonymous poster hash: d4dd9...941
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Jeg var akkurat som dere. Hadde to barn som kom som noen skudd Tredjemann lot vente på seg. Hadde to MA. Gikk også til behandling hos gynekolog, men da vi hadde gitt helt opp kom hun. I dag er hun fire år. Dere har sikkert hørt det før, men å slappe helt av er det beste. (Vet det ikke er lett...) Lykke til Anonymous poster hash: 6519a...3b9 Det er nok ikke lett, nei Prøver jo, men har egentlig gitt litt mer opp i det siste.. Så slapper mer av nå, tror jeg. Har vurdert å prøve akupunktur, men jeg er litt usikker på om det har nytte av seg.. Anonymous poster hash: d4dd9...941
Jenta30 Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Ja vi har prøvd i snart 2 år.. ble gravid i ifjor på dobbel pergo med tvillinger men mistet i MA i oktober. Er igang nå med første pergokur etter aborten. Jeg har ikke eggløsninger uten dobbel pergo. heller ikke i pausemåneden.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Jeg var akkurat som dere. Hadde to barn som kom som noen skudd Tredjemann lot vente på seg. Hadde to MA. Gikk også til behandling hos gynekolog, men da vi hadde gitt helt opp kom hun. I dag er hun fire år. Dere har sikkert hørt det før, men å slappe helt av er det beste. (Vet det ikke er lett...) Lykke til Anonymous poster hash: 6519a...3b9 .. Så bra at dere fikk det til til slutt i alle fall:) Hadde du noen kurer med pergo først kanskje? Anonymous poster hash: d4dd9...941
Jenta30 Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 og ja, barn nr. 1 og 2 satt 14 dager etter pilleslutt.... De er 6 og 8 nå.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #12 Skrevet 26. februar 2015 Første vår kom på ppilla. Med andremann måtte vi prøve i 18mnd før det lyktes. Anonymous poster hash: 68515...632 Rart at det kan være så stor forskjeller av og til. Godt dere fikk det til til slutt Anonymous poster hash: d4dd9...941
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #13 Skrevet 26. februar 2015 Ja vi har prøvd i snart 2 år.. ble gravid i ifjor på dobbel pergo med tvillinger men mistet i MA i oktober. Er igang nå med første pergokur etter aborten. Jeg har ikke eggløsninger uten dobbel pergo. heller ikke i pausemåneden. Får håpe at det klaffer for dere snart. Har fulgt deg litt inne på bli gravid. Har også mistet, i uke 13.. Prøver nå på etter dette, og er ganske utålmodig.. Hi Anonymous poster hash: d4dd9...941
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #14 Skrevet 26. februar 2015 Ja, de første to barna satt som et skudd, men nr 3 har vi ikke fått til, til tross for 4 år uten prevensjon og et aktivt sexliv. Men vi har allerede to vakre, flotte barn, så vi har slått oss litt til ro med det. Lykke til dere andre da:) Anonymous poster hash: eeec8...ab5
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #15 Skrevet 26. februar 2015 Ja, de første to barna satt som et skudd, men nr 3 har vi ikke fått til, til tross for 4 år uten prevensjon og et aktivt sexliv. Men vi har allerede to vakre, flotte barn, så vi har slått oss litt til ro med det. Lykke til dere andre da:) Anonymous poster hash: eeec8...ab5 Tusen takk Anonymous poster hash: d4dd9...941
Jenta30 Skrevet 26. februar 2015 #16 Skrevet 26. februar 2015 Ja vi har prøvd i snart 2 år.. ble gravid i ifjor på dobbel pergo med tvillinger men mistet i MA i oktober. Er igang nå med første pergokur etter aborten. Jeg har ikke eggløsninger uten dobbel pergo. heller ikke i pausemåneden. Får håpe at det klaffer for dere snart. Har fulgt deg litt inne på bli gravid. Har også mistet, i uke 13.. Prøver nå på etter dette, og er ganske utålmodig.. Hi Anonymous poster hash: d4dd9...941 Takk i like måte <3 Forferdelig å måtte oppleve å miste, ekstra ille syns jeg det var etter en så utrolig lang og vaskelig prøveperiode i forkant. Rykker jo tilbake til start og enda lengere tilbake føles det som Håper det klaffer for deg også! Unner ingen i verden å måtte oppleve å miste
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #17 Skrevet 26. februar 2015 Ja vi har prøvd i snart 2 år.. ble gravid i ifjor på dobbel pergo med tvillinger men mistet i MA i oktober. Er igang nå med første pergokur etter aborten. Jeg har ikke eggløsninger uten dobbel pergo. heller ikke i pausemåneden. Får håpe at det klaffer for dere snart. Har fulgt deg litt inne på bli gravid. Har også mistet, i uke 13.. Prøver nå på etter dette, og er ganske utålmodig.. Hi Anonymous poster hash: d4dd9...941 Takk i like måte <3 Forferdelig å måtte oppleve å miste, ekstra ille syns jeg det var etter en så utrolig lang og vaskelig prøveperiode i forkant. Rykker jo tilbake til start og enda lengere tilbake føles det som Håper det klaffer for deg også! Unner ingen i verden å måtte oppleve å miste Så enig. Skulle hatt et barn nå, og det er ikke noe særlig å tenke på. Synes denne prøvetiden her har vært pyton.. Krysser fingrene for oss begge. Anonymous poster hash: d4dd9...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå