Gå til innhold

Hvor er den beste byen i "Syden" å reise til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang med to barn på fem og ni:)

Anonymous poster hash: a8c62...0d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å reise til Kypros og til fig tree bay. Er utrolig vakkert og deilig sted. Jeg og samboeren har vært der 2ganger mens jeg har vært der tilsammen 4 ganger. Har vært i agia napa også som også er veldig fint,men mer liv og røre kveld og natt. Har ikke vært i syden med barn enda(en på 2 år og en på vei) men når vi skal så reiser vi garantert dit igjen. Reiser dere midt på sommeren er det utrolig varmt tilogmed for meg som elsker varmen. Ville hatt med sterk faktor el. Hele uv drakter til barna.

Skrevet

Hva er du ute etter? 

Kypros, særlig Agia Napa, er mange ting, men vakkert er det ikke... 

Det kan også være greit å tenke på at vannet på Kypros, og sikkert flere steder er veldig veldig salt, så det kan være fint med basseng for barnas del (det har jo de fleste hoteller, men bare nevner det) 

Har aldri vært på Mallorca, men de som reiser dit sier at det er utrolig fint å bade der, langgrunne strender og klart vann, øya er også relativt grønn. Jeg syns Rhodos ser fint ut, men har aldri vært der selv. Og mange Nordmenn sverger til Tyrkia, jeg har ikke så god erfaring derfra, og vil nok ikke anbefale det, men dette kommer an på hva man forventer. 

Spania har mye å tilby, og mange fine byer, god mat og greit å bevege seg fra sted til sted. 

Mange av de små greske øyene er veldig koselige, men kanskje ikke mest tilrettelagt for små barn. 

Kreta er veldig barnevennlig, og trygt og godt for skandinaver å reise til. Anbefaler Ving sitt hotell på sør-siden av øya om man skal slappe av, men området rundt er ikke av de mest interessante. Mye spennende å se om man leier bil da. 

Toscana er fantastisk, jeg har ikke hatt med barna dit, men helt utrolig for voksne ;) Italia generelt er et land jeg anbefaler. 

Har man økonomi til det så ville jeg kanskje vurdert Florida også, der har du alt, og selv om det er dyrt å reise dit så får du bra hotell/leilighet for en rimelig penge (også shopping da ;) )

Anonymous poster hash: 34e2d...1e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...