Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 All inclusive? Verdt det eller ikke? Barna spiser jo gratis.... Anonymous poster hash: f8b40...86a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Jeg angret på at vi ikke tok det. Det var få gode restauranter i området rundt hotellet, kun pizza og burgere. I tillegg var det dyrt og ingen åpnet før kl 19. Da var mine unger altfor sultne. Med all inclusive kan dere også hente dere mat på ettermiddagen (pølse, pommes frites, burgere osv), gratis drikke og is hele dagen osv. Anonymous poster hash: 6f6dc...a78
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 ville tatt all incluciv som andre nevnte her maten i alcudia er ikke bra er blitt alt for mange resturanger med veldig dårlig mat. var der for 1 år siden og det har falt betraktlig siden var der før det . ps dra til gamle byen der er maten kjempe good vis dere skal ut en dag og spise Anonymous poster hash: c4929...97e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Hva med " voksen mat" er den ok. Det høres litt lettvint og greit ut med all inclusive.. HI Anonymous poster hash: f8b40...86a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Vi endte opp med å spise middag på hotellet flere dager, og de hadde et tema for hver dag; BBQ, Italian, American osv. Maten der var helt ok for både små og store. Tror vi betalte 45 euro pr voksen (barna spiste gratis), og det blir fort noen tusenlapper for både lunsj og middag hver dag. Heldigvis hadde vi inkludert frokost. Fantastisk frokost, barna elsker at de kunne spise pannekaker hver dag, mannen digger egg, bacon og pølser og jeg mine ferske rundstykker med seranoskinke Anonymous poster hash: 6f6dc...a78
Appelsinpiken Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Vi hadde bare inkludert frokost, da dette passer oss best. Magene til ungene er sjeldent samstemt med inclusive tidene. Vi byttet på å spise middag ute og på la tasca. Genialt med lekeplassen ved siden av
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Det er vel fordi alle bor på all inklusive at de lokale restaurantene sliter og må legge ned--- ond sirkel det der Og trist for de lokale innbyggerne. Anonymous poster hash: 10412...1d9
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Det er vel fordi alle bor på all inklusive at de lokale restaurantene sliter og må legge ned--- ond sirkel det der Og trist for de lokale innbyggerne.Anonymous poster hash: 10412...1d9 Det er sant, du har et poeng der. Men jeg er usikker på om jeg satser denne familieferien på å gjøre det politisk/moralsk riktige.. HI Anonymous poster hash: f8b40...86a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Det finnes en del gode restauranter hvis du bare vet hvor du skal lete. Problemet er at de ofte ikke åpner middagsservering før 18-19 og det er for sent for de fleste med små barn. Så du må ta et valg. Enkelt og greit med barn eller gode matopplevelser for dere voksne på kvelden Anonymous poster hash: 893a0...8ce
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Hei, vi reiste med all inclusive for noen år siden, og vi kom frem til at det faktisk ikke lønte seg, altså rent økonomisk. Man kan jo spise i de samme restaurantene selv om man ikke har all inclusive og da sette regningen på rommet. Jeg husker ikke lenger regnestykket, men vi kom frem til at det i hvert fall ikke ble noe billigere for oss enn det hadde vært om vi betalte for hvert måltid. Så hvis du har mulighet til å finne ut av måltidsprisene der borte nå, ville jeg prøvd å regne på det hvis jeg var deg. Med all inclusive er jo is til barna gratis (kun kuleis), og man får vel noe alkohol og sånt, men som småbarnsfamilie på tur sitter man jo ikke akkurat og drikker hele kvelden... Dessuten: Med all inclusive måtte vi gå med horribelt stygge plastarmbånd hele oppholdet, hehe, det likte i hvert fall ikke jeg.... Frokost er det nok uansett lurt å bestille på forhånd, da. Anonymous poster hash: 28abf...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå