Gå til innhold

Erfaringer med å reise til Tyrkia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører så mye negativt. Vi er to damer med barn som reiser, reiser charter.

Anonymous poster hash: 850ff...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i Tyrkia utallige ganger, forskjellige steder. Beste ferieland som finnes👍. Ufortjent med negativ omtale. Masete tyrkier finnes det ja, men det mases en del andre feriesteder også. Feks Hellas og Thailand.

Anonymous poster hash: 5210f...b98

Skrevet

Har vært mange ganger i Tyrkia :)

Alanya blir ikke gjentatt, meen vi liker Side godt!

Styr unna de digre hotellene: Pegasos World, Seven Seas o.l. Mange liker dem, men jeg synes de var skitne og hadde utrolig kjedelig mat!

Anbefaler Ving's Sunwing Resort Side West. Fint anlegg, nær strand og sentrum og kjempegod mat! Morsomt barnedisco & underholdning. Har vært der flere ganger :)

Anonymous poster hash: 419b4...e86

Gjest marie-s
Skrevet

Hva er dere redd for? Tyrkerne forguder barn, er dere ute og spiser er ofte barn "hellig", det vil si at alle som jobber der jobber for at barna skal bli fornøyd og ha det bra. Om ungene løper rundt og river ned resturanten ja så smiler de bare og sier "Wow aktive barn!"

Første gang jeg dro til Tyrkia dro jeg alene med min sønn som da var 7 år. Den gangen var jeg veldig skeptisk.....nå 5 år etter bor jeg vi i Alanya.

Joda det er dessverre noen som masete, men dette har bedret seg mye de siste 3 årene. De har egentlig ikke lov å stoppe folk i gaten lenger, så det er bare å gå forbi eller si "nei takk". Ser "turist-politiet" det så kan butikk/resturant bli stengt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...