Gå til innhold

Se for deg at du leide en liten enebolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over halvannen etasje til 9500 pr mnd. Så ville eieren lage 2-3 hybler i kjelleren (egen inngang). Hvor stor reduksjon ville du da forventet i din husleie, som følge av at du ikke hadde huset helt for deg selv lenger? Og hadde det ført til at du ikke ville bo der?

Anonymous poster hash: 39ba3...9c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke bodd der om det kom inn studenter som var glad i spille høy musikk eller lignende. Spørs hvor godt isolert det er. Hadde nok krev at leien ble redusert med minst 30%.

Anonymous poster hash: 24746...e1f

Skrevet

Jeg hadde nok ikke bodd der! Hadde han klart å få huset lydtett nok?! Skulle blitt en ganske rimelig leie for at jeg ville bodd der..

Anonymous poster hash: 782ed...9c2
Gjest Pusikatt
Skrevet

Ser ikke noen grunn til at jeg skulle kreve redusert leie?

Skrevet

Vi leier en liten enebolig, og hvis huseier ville hatt hybler her hadde jeg flyttet så fort son fy! Er ikke problemer å finne eneboliger til leie her, eneste grunnen til at vi leier her vi gjør er at det er billig. Vil ikke dele bolig med andre igjen.

Anonymous poster hash: 1639a...7b8

Skrevet

Kan ikke se noen grunn til at leien skal reduseres, dere har jo akkurat like stor plass og betaler vel gjennomsnittlig kvadratmeterpris for der dere bor.

Men ser mange grunner til at jeg ikke ville bodd der, er en grunn til at vi ikke lenger ønsker leieboere i kjelleren her hos oss. Vi eier bolig hvor vi har hatt flere leieboere i underetasjen.

Anonymous poster hash: 43028...258
Skrevet

Som nevnt over. Husleien ser jeg ingen grunn til å redusere, så får det være opp til dere om dere vil flytte. Jeg hadde nok forlangt å få slippe oppsigelsestid om det passet sånn da. 

Jeg personlig hadde nok sett meg om etter noe annet, men her vi bor er det så godt som umulig å få leid enebolig, så sannsynligvis hadde jeg prøvd å få kjøpt noe selv.

Anonymous poster hash: 186cd...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...