Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Jeg har hatt annonse inn på finn.no om at jeg vil kjøpe Ipad billig. Jeg ble kontaktet av en som kunne tilby meg å kjøpe en Ipad som var lite brukt for 400 kr. Det i seg selv er jo ganske billig når jeg ser andre som selger Ipad til 1500 kr å da er til og med skjermen knust. Hun ville hvertfall selge den til 400 kr å tilbydde seg å betale frakten for meg. Itellegg skulle jeg få med Ipad veske,tastatur,2 ladere og en billader. Hun sa at jeg kunne vente med å sette inn pengene til etter jeg har mottatt varen. Det virker jo for godt til å være sant! Hadde dere takket nei til tilbudet? Ettersom jeg ikke trenger å betale for varen før jeg har prøvd den først så har jeg jo mulighet til å se at alt virker som det skal først.Men er jo veldig rart å selge den så billig! Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 3c258...1e8
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Tenker at det som virker for godt til å være sant som oftest er det. Har du spurt hvorfor den selges så billig? Anonymous poster hash: 51bd9...f6a
me_87 Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Jeg hadde vært redd for at den var stjålet så jeg hadde nok takket nei. Virker litt rart at selger er villig til å sende en Ipad som er verdt en del,uten å først få betalingen for den. Nei syns det er mye som skurrer her så jeg hadde nok stått over.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 opp Anonymous poster hash: 3c258...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå