Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #26 Skrevet 25. februar 2015 Hallo..Hva er det du vil egentlig.. du har lagt ut bilder her flere ganger! Bilde nr 1 er ikke deg, bilde nr 2 er deg! Og du er ute etter bekreftelse eller hva??? Anonymous poster hash: ebe66...b34
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #27 Skrevet 25. februar 2015 Takk for svar alle. Hva med en i familien min? Får alltid høre at jeg enten er penere enn henne og omvendt. Vi er like gamle faktisk. Jeg er festklar ja. Skjekke dine egne øyenbryn du oppi her. Sikkert ikke lekker de heller! Anonymous poster hash: bb61e...82e Joda, jeg har velstelte øyenbryn. Prøv det du også 😊 Det vil gjøre deg enda penere. Slektningen din er forøvrig veldig pen. Anonymous poster hash: 13dfd...c02
ærlig talt Skrevet 25. februar 2015 #28 Skrevet 25. februar 2015 Hallo..Hva er det du vil egentlig.. du har lagt ut bilder her flere ganger! Bilde nr 1 er ikke deg, bilde nr 2 er deg! Og du er ute etter bekreftelse eller hva??? Anonymous poster hash: ebe66...b34 Bilde 2 er lagt ut før i en annen tråd. Er det virkelig greit å legge ut bilde av noen andre?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #29 Skrevet 25. februar 2015 Du er veldig søt, men alt for vulgær sminke. Anonymous poster hash: f37e4...b4f
Tusselinemor Skrevet 25. februar 2015 #30 Skrevet 25. februar 2015 Herregud, hvor gammel er du mentalt? ...
Tusselinemor Skrevet 25. februar 2015 #31 Skrevet 25. februar 2015 Jeg blir rett og slett flau på dine vegne!
Gjest Kira Skrevet 25. februar 2015 #32 Skrevet 25. februar 2015 To bilder er fjernet fra tråden. Det er ikke greit å publisere bilde av andre her på forumet! Kira
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #33 Skrevet 25. februar 2015 Veldig pene begge to- Er enig med mange som sier at brynene ble litt vel sminket. Alstå, tror jeg du ville blitt enda penere om de hadde vært nappet, men litt mer naturlig. Ville nok gått til en som vokser bryn for å få en litt mer naturlig look, så kan man heller nappe selv for å holde ved like Anonymous poster hash: a108c...14b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #34 Skrevet 25. februar 2015 Veldig pene begge to- Er enig med mange som sier at brynene ble litt vel sminket. Alstå, tror jeg du ville blitt enda penere om de hadde vært nappet, men litt mer naturlig. Ville nok gått til en som vokser bryn for å få en litt mer naturlig look, så kan man heller nappe selv for å holde ved like Anonymous poster hash: a108c...14b Hvordan kan du se det når bildene er fjernet???? Anonymous poster hash: b8a90...839
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå