Gå til innhold

Er jeg pen? (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo..Hva er det du vil egentlig.. du har lagt ut bilder her flere ganger! Bilde nr 1 er ikke deg, bilde nr 2 er deg! Og du er ute etter bekreftelse eller hva???

Anonymous poster hash: ebe66...b34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar alle. Hva med en i familien min? Får alltid høre at jeg enten er penere enn henne og omvendt. Vi er like gamle faktisk.

Jeg er festklar ja. Skjekke dine egne øyenbryn du oppi her. Sikkert ikke lekker de heller!

Anonymous poster hash: bb61e...82e

Joda, jeg har velstelte øyenbryn. Prøv det du også 😊 Det vil gjøre deg enda penere.

Slektningen din er forøvrig veldig pen.

Anonymous poster hash: 13dfd...c02

Skrevet

Hallo..Hva er det du vil egentlig.. du har lagt ut bilder her flere ganger! Bilde nr 1 er ikke deg, bilde nr 2 er deg! Og du er ute etter bekreftelse eller hva???

Anonymous poster hash: ebe66...b34

Bilde 2 er lagt ut før i en annen tråd. Er det virkelig greit å legge ut bilde av noen andre?

Skrevet

Du er veldig søt, men alt for vulgær sminke.

Anonymous poster hash: f37e4...b4f

Skrevet

Jeg blir rett og slett flau på dine vegne!

Skrevet

To bilder er fjernet fra tråden. Det er ikke greit å publisere bilde av andre her på forumet!

Kira

Skrevet

Veldig pene begge to- Er enig med mange som sier at brynene ble litt vel sminket. Alstå, tror jeg du ville blitt enda penere om de hadde vært nappet, men litt mer naturlig. Ville nok gått til en som vokser bryn for å få en litt mer naturlig look, så kan man heller nappe selv for å holde ved like

Anonymous poster hash: a108c...14b
Skrevet

Veldig pene begge to- Er enig med mange som sier at brynene ble litt vel sminket. Alstå, tror jeg du ville blitt enda penere om de hadde vært nappet, men litt mer naturlig. Ville nok gått til en som vokser bryn for å få en litt mer naturlig look, så kan man heller nappe selv for å holde ved like

Anonymous poster hash: a108c...14b

Hvordan kan du se det når bildene er fjernet????

Anonymous poster hash: b8a90...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...