Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Fødte for to uker siden og har NULL matlyst... Orker knapt å spise 1 måltid om dagen ... Tiltak å ordne mat... Noen tips til enkle ting å spise? Anonymous poster hash: ed5a5...af2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Hadde det helt likt. Spiste knapt noe. Men etter en mnd's tid ga det seg av seg selv Hvis jeg MÅTTE spise var det knekkebrød med ost på som sto på menyen min Gratulerer med den lille! Anonymous poster hash: a358d...0b4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Tusen takk! Er kun knekkebrød med ost som går ned her også, spiser en miiiini porsjon med middag hvis mannen lager ... Kan mitt lave matinntak påvirke melkeoroduksjonen? Anonymous poster hash: ed5a5...af2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Tusen takk! Er kun knekkebrød med ost som går ned her også, spiser en miiiini porsjon med middag hvis mannen lager ... Kan mitt lave matinntak påvirke melkeoroduksjonen? Anonymous poster hash: ed5a5...af2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Gratulerer. Lite matlyst er helt normalt, men det er viktig å få i seg litt næring. Ja, melken kan bli påvirket,men da skal du spise lite. Jeg levde på frokostblandinger.. Eneste jeg orket og det var kjapt. Anonymous poster hash: 7293b...ac6
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Vet ikke angående melkeproduksjon. Jeg hadde det likt som deg, og fullammet i praksis til åtte mnd. Så det gikk fint her. Anbefaler deg å prøve gresk yoghurt med nøtter og bær. Da får du litt mer næring. Jeg raste ned etter fødsel, og ble raskt ti kg lettere enn før svangerskapet. Så helt skrapa ut. Anonymous poster hash: 13853...242
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Likt for meg også begge gangene. Trøst deg med at det sannsynligvis ikke vil påvirke melkeproduksjonen:-) Anonymous poster hash: d8988...492
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Takk, håper ikke det påvirker melkeproduksjonen! Har gått ned 12,5 kg siden fødsel, kun 3 kg igjen til startvekta... Fortsetter det slik så kan vekta rase enda mer... Redd for at dette skal påvirke melka, men satser på at det går bra! Lillegutten sover og spiser døgnet rundt og skriker ikke, så han er nok aldri uthungret (utenom når han skal ha mat) Anonymous poster hash: ed5a5...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå