Gå til innhold

Når krabbet barnet ditt? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammelt var barnet ditt da han eller hun krabbet for første gang?

 

Anonymous poster hash: 70233...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To dager før 6 mnd.

 

Anonymous poster hash: 050aa...fe0

Skrevet

Andremann rett før han ble 6 mnd, førstemann da han var akkurat 2 år og lærte det av lillebroren😜

 

Anonymous poster hash: e1568...eda

Skrevet

10 mnd

 

Anonymous poster hash: 4d03e...dfa

Skrevet

Siste var vel rundt 5 mnd. Raste rundt bordet da hun var 7 mnd.

Skrevet

Rundt 6mnd begge to (pluss/minus ei veke eller to). Dei var begge først i barselgruppene sine, og det er ikkje vanleg med diagonalkrabbing før barna er både 8, 9 og 10mnd. Hadde ikkje stressa med det, med andre ord.

Skrevet

Første krabbet da hun var akkurat 5 mnd, nestemann da han var akkurat 7 mnd.

Skrevet

Ca 12 mnd.

 

Anonymous poster hash: 976f0...11b

Skrevet

Første var fem måneder. Andre var åtte måneder.

 

Anonymous poster hash: 24699...7db

Skrevet

11 mndr, 8 mndr og 7 mndr.

 

Anonymous poster hash: 4bb05...7bc

Skrevet

Min krabbet ikke. Han reiste seg opp ved 9-10 mnd, og begynte å gå like etter det. Han ålte forøvrig ikke noe særlig heller. Rullet vel ikke før han var 7-8 mnd. Så en veldig bedagelig start:)

Skrevet

9 mnd

10 mnd

5-6 mnd. 



Anonymous poster hash: 274ca...e17
Skrevet

8 mnd.



Anonymous poster hash: 54b7d...abb
Skrevet

10 mnd

 

Anonymous poster hash: 77e31...5cd

Skrevet

Krøp ved 7-8 mnd, krabbet ved 10 og gikk ved 12 mnd. (Sånn i tilfelle du spør fordi du synes ungen din er litt sen ute.. Både krabbet og krøp litt sent, men gikk jo ikke lenge etter) :-)

 

Anonymous poster hash: 7f532...517

Skrevet

Krøp ved 7-8 mnd, krabbet ved 10 og gikk ved 12 mnd. (Sånn i tilfelle du spør fordi du synes ungen din er litt sen ute.. Både krabbet og krøp litt sent, men gikk jo ikke lenge etter) :-)

 

Anonymous poster hash: 7f532...517

Hva er forskjellen på krype og krabbe?

 

 

Anonymous poster hash: faca2...ee9

Skrevet

 

Krøp ved 7-8 mnd, krabbet ved 10 og gikk ved 12 mnd. (Sånn i tilfelle du spør fordi du synes ungen din er litt sen ute.. Både krabbet og krøp litt sent, men gikk jo ikke lenge etter) :-) Anonymous poster hash: 7f532...517

Hva er forskjellen på krype og krabbe?Anonymous poster hash: faca2...ee9

Tenker krype er åling på magen mens krabbingen er opp på knær.

 

Min er 12 mnd og krabber fremdeles ikke. Han åler seg fremover og har begynt å reise seg opp etter ting nå, så kanskje han hopper over krabbingen :-)

 

Anonymous poster hash: 51f2b...ab9

Gjest Turid87
Skrevet

Ålte seg 5 mnd, krabbet 6 mnd, gikk 8-9 mnd.

Skrevet

Min eldste ålte seg fra 7 mnd, reiste seg ved 8 mnd, gikk rundt bordet ved 9 mnd. Krabbet ikke før ca 10-11 mnd. Gikk ved 13 md.

Min yngste er 10 mnd, snart 11 og krabber ikke, åler seg kun på et vis. Veldig lat unge. 



Anonymous poster hash: 5bab0...736
Skrevet

Krabbe når de er 5 mnd? Åle mener vel folk da? Lille her krabbet ikke før hun var 9 mnd, men ålet 1-2 mnd før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...