Gå til innhold

Ventet du lenge på time hos ØNH pga svimmelhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal utredes hos ØNH pga svimmelhet, noen som har vært igjennom det og hvor lang tid tok det før du fikk time? Jeg skjønner at det er forskjell på sykehus, dette er Nordlandssykehuset. Jeg har sjekket oversikten over ventelister men under ØNH så er ikke svimmelhet nevnt. Henvisningen ble sendt i dag.

Anonymous poster hash: d3547...937

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være krystallsyke? Det kan gå over av seg selv og det finnes øvelser man kan gjøre.

Anonymous poster hash: a41e0...ce1
Skrevet

Kan det være krystallsyke? Det kan gå over av seg selv og det finnes øvelser man kan gjøre.   Anonymous poster hash: a41e0...ce1

Nei er ikke det, er ikke menieres eller virus på balansenerven heller. Men jeg var ikke ute etter en dignose her :) Takk for tipset uansett

Skrevet

Ble henvist til ØNH pga tinnitus, fikk time ca 6 uker etter. Men det er jo ikke noe som haster i den forstand eller en kan gjøres så mye med, så mulig du får tilbud om time før. Jeg fikk brev om time raskt etter henvisningen ble sendt, så du får nok svar snart på når du har fått time. Kanskje går det an å fremskynde den litt?  Ringe dit og be om å få stå på liste dersom noen skulle avbestille før din time.

Anonymous poster hash: 57300...c39
Skrevet

Takk for svar! I følge ventelistene så er det laaaang ventetid på alt hos ØNH her (eks 52 uker for utredning av tinnitus) så frykter at jeg må vente flere mnd, men får se :)

Skrevet

Er henvisningen sendt elektronisk? Ring i morgen eller på fredag og hør om de har fått den, og spør når det er forventet at du får time.

Kan hende du får time snarlig eller må vente lenge, kommer an på hastegraden på henvisningen din.

Skrevet

Jeg ventet ca 2 mnd, og det var pga tinnitus. Bor på sørlandet.

Anonymous poster hash: b2d59...4dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...