Gå til innhold

Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid 25+2, er invitert i bursdagen til bestemoren min om ett par uker. Saken er den at hun ikke er så nøye når det kommer til hygiene. Fikk vite av ett annet familiemedlem at om du skal på do der, tørk over dosete først. Da kjenner jeg at dette blir litt ekkelt. Jeg er ikke fanatiker når det gjelder hygiene, men er nøye på at det er rent rundt meg når jeg lager mat, og selvfølgelig nøye med håndhygienen. Reise og håpe at det går bra? Eller bli hjemme pga barnet i magen?

 

Anonymous poster hash: 1af4e...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid 25+2, er invitert i bursdagen til bestemoren min om ett par uker. Saken er den at hun ikke er så nøye når det kommer til hygiene. Fikk vite av ett annet familiemedlem at om du skal på do der, tørk over dosete først. Da kjenner jeg at dette blir litt ekkelt. Jeg er ikke fanatiker når det gjelder hygiene, men er nøye på at det er rent rundt meg når jeg lager mat, og selvfølgelig nøye med håndhygienen. Reise og håpe at det går bra? Eller bli hjemme pga barnet i magen?

 

Anonymous poster hash: 1af4e...3c9

Tuller du? Har noen blitt syke hos henne før?

 

Det er nok ikke farligere om du er gravid eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 6c750...2b9

Skrevet

Jeg hadde reist. Men hvis du er engstelig så ta med antibac eller såpe i vesken.

Foreslå at du kommer litt før så du kan hjelpe til med å lage maten. Da har du mer kontroll på hygienen.



Anonymous poster hash: 8e57b...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...