Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Jeg er gravid 25+2, er invitert i bursdagen til bestemoren min om ett par uker. Saken er den at hun ikke er så nøye når det kommer til hygiene. Fikk vite av ett annet familiemedlem at om du skal på do der, tørk over dosete først. Da kjenner jeg at dette blir litt ekkelt. Jeg er ikke fanatiker når det gjelder hygiene, men er nøye på at det er rent rundt meg når jeg lager mat, og selvfølgelig nøye med håndhygienen. Reise og håpe at det går bra? Eller bli hjemme pga barnet i magen? Anonymous poster hash: 1af4e...3c9
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Jeg er gravid 25+2, er invitert i bursdagen til bestemoren min om ett par uker. Saken er den at hun ikke er så nøye når det kommer til hygiene. Fikk vite av ett annet familiemedlem at om du skal på do der, tørk over dosete først. Da kjenner jeg at dette blir litt ekkelt. Jeg er ikke fanatiker når det gjelder hygiene, men er nøye på at det er rent rundt meg når jeg lager mat, og selvfølgelig nøye med håndhygienen. Reise og håpe at det går bra? Eller bli hjemme pga barnet i magen? Anonymous poster hash: 1af4e...3c9 Tuller du? Har noen blitt syke hos henne før? Det er nok ikke farligere om du er gravid eller ikke. Anonymous poster hash: 6c750...2b9
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Jeg hadde reist. Men hvis du er engstelig så ta med antibac eller såpe i vesken. Foreslå at du kommer litt før så du kan hjelpe til med å lage maten. Da har du mer kontroll på hygienen. Anonymous poster hash: 8e57b...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå