Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Jeg går på AAP og var i møte på NAV for litt siden, da de ønsker at jeg skal i arbeidstrening. Jeg sa da under møtet at jeg snart skal flytte ut av fylket. Nå har jeg nettopp flyttet og endret folkeregistrert adresse, og fikk idag beskjed om at jeg skal i gang med arbeidstrening i den gamle kommunen og fylket. Ga beskjed om at jeg har flyttet, men saksbehandler sa jeg skulle møte opp på avtalt sted og tid likevel. Er dette riktig? Har ikke flyttet langt, men det er likevel endel reisevei. Trodde jeg ville bli overført til denne kommunens NAV-kontor istedet?? Anonymous poster hash: 65967...ed0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Ring å klag, det kan ikke medføre riktighet, å så fall så må Nav dekke dine reiseutgifter til arbeidstreningen der den finner sted. Anonymous poster hash: a41f9...307
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 De skal dekke den visstnok, det skulle de uansett. Men jeg er jo syk, lider av ganske ekstrem slitenhet og sterk angst. Orker ikke flere buss-bytter etc flere ganger i uken for den arbeidstreningen i et annet fylke..! Er vel normalt å få det i egen kommune?? :/ Får møte opp på det møtet også spørre da... Hi Anonymous poster hash: 65967...ed0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Du kan ordne legeerklæring om at du er for syk til opplegget. Prøv en dag eller to og kast inn håndkleet. Fortell dem de er dømt til å mislykkes og finn ut om de ikke heller vil bruke plassen på noen andre. Anonymous poster hash: 34ad6...bcd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Takk for gode råd.. får bare dra første dagen iallefall hi Anonymous poster hash: 65967...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå