Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Har i løpet av kort tid gått opp 3 kg og det er jo ikke så mye, men nok til at det bekymrer meg litt siden det skjedde så plutselig og uten livsstilsendring. Har de siste to ukene hatt en enorm matlyst også. Har gått fra og bli mett altfor fort til å nesten aldri bli mett. Kroppen kjennes tung ut. Som om jeg veier mye mer enn jeg gjør. Magen gjør det håpløst å bevege seg for meg. Det kjennes ut som når man er høygravid. Jeg fryser og koker om hverandre. Svetter mye under armene. Går på p-piller og har mens månedlig pluss en del blødninger utenom. Kan det ha blitt noe kluss med hormonene? Anonymous poster hash: a42b2...d44
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Er forresten normalvektig og i tyveårene. Anonymous poster hash: a42b2...d44
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Dytt Anonymous poster hash: a42b2...d44
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Dytter igjen Anonymous poster hash: a42b2...d44
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Har du økt matlyst, virker det helt logisk at du har lagt på deg 3 raske kiloer. Trolig vil ikke kiloene sitter særlig "hardt" om du får vanlig matlyst igjen, og dermed spiser mindre. Dette fordi de kom så raskt, så min første tanke er at det er vann. Hvis du er oppblåst, ville jeg sett over kostholdet, gjøre et par småendringer. Mye raske karbohydrater kan forårsake både sultfølelse, vektøkning og oppblåsthet. Når det gjelder blødningene utenom mens, ville jeg tatt en tur til lege/gyn for en sjekk. Er det ikke noe galt, kan det være en idè å vurdere andre p-piller eller annen prevensjon. Når det gjelder det andre, fryser og koker om hverandre, svetter under armene - ja, dette kan være hormonelt betinget. Det kan også være du har en infeksjon i kroppen. P-piller kan vel kanskje også skape slike bivirkninger? Husker jeg fikk det, jeg tålte ikke langtidsbruk av p-piller. Det kan være stoffskiftet, og sikkert flere ting jeg ikke kommer på nå og andre ting jeg ikke vet om. Ta en tur til legen pga dette også.Har du mistanke om graviditet, tar du selvfølgelig en test. Anonymous poster hash: 62fae...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå